Girona

Totes les notícies

El Sopar de la República

El sopar de la República

Us convidem al proper sopar de la República que tindrà lloc el proper divendres 7 d'abril a les 8 del vespre al restaurant Rustik de Girona. Enguany hem decidit avançar la data i no fer-ho el mateix 14 d'abril perquè cau en mig de Setmana Santa. Us podeu inscriure a través del correu electrònic: girona@esquerra.cat, telèfon: 972-20-22-22, o bé, per Whatsapp: 608 76 09 38.

#PensantGirona #Educació

#PensantGirona: L'equitat comença a les escoles

El proper dilluns 20 de març de 2017 a les 6 de la tarda a l'escola Dalmau Carles (Carrer del Taga 1, Can Gibert del Pla) realitzarem el #PensantGirona sobre equitat educativa i segregació escolar on parlarem de la situació actual de les escoles de Girona ciutat pel què fa a segregació escolar, on el Síndic de Greuges ja advertia fa anys que Girona tindria un problema important d'aquí uns anys, tot i així, no s'ha fet res per rebatre aquesta situació tal i com han fet altres poblacions catalanes amb un índex de nouvinguts molt més elevat. Comptarem amb tres ponents de categoria: la senyora Magda Campistrol, directora de l'escola de Santa Eugènia; el senyor Albert Quintana, professor d'institut i d'aula d'acollida i la secretària primera al Parlament de Catalunya, la senyora Anna Simó. Després de les seves intervencions s'obrirà el debat al públic assistent per tal de fer un intercanvi d'impressions sobre com hauria de ser una ciutat inclusiva i repúblicana perquè tothom tingui les mateixes oportunitats d'escolarització i d'èxit escolar independentment de l'escola on hagi cursat els estudis. Obrirà l'acte la regidora i cap de l'oposició la senyora Maria Mercè Roca, moderarà l'acte i llegirà les conclusions el regidor d'ERC-MES, el senyor Pere Albertí.

Convocatòria Jornada Estartègica 18 de març

Convocatòria de militants i simpatitzants de la Secció Local de Girona a la jornada estratègica i de contingut el proper dissabte 18 de març de 2017 a les 10 del matí fins les 2 del migdia al centre cívic Ter (Carrer de Can Sunyer, Germans Sàbat). Amb el següent ordre del dia:                                     10h Benvinguda per part del President de la Secció Local de Girona, Bernat Costas.                                     10:30h Què em fet a l'Ajuntament?, Grup Municipal.                                     11h Sessió de treball per part de DIRCOM.                                     12h Pausa-cafè.                                     12:30h Definició de missatge.                                     13:30h Conclusions i cloenda per part de la Portaveu d'Esquerra a l'Ajuntament, Maria Mercè Roca.                                 Confirmacions al telèfon: 972202222, o bé, correu electrònic girona@esquerra.cat. És molt important                                 la vostra assistència en aquesta jornada! Entre tots ho farem possible!                                 Ben cordialment,                                Bernat Costas i Castillo                                President Esquerra-Girona

#PensantGirona; La problemàtica de l'habitatge a Girona

El proper dijous 9 de març de 2017 a les 7 del vespre al centre cívic Barri Vell-Mercadal realitzarem el #PensantGirona sobre habitatge on parlarem de les dificultats del parc de lloguer, els preus i la relació amb els apartaments turísitcs amb diversos experts en el tema, com la Presidenta de la Fundació Hàbitat3, Carme Trilla, la Cristina Andreu, educadora social i membre de la Fundació SerGi i finalment el Diputat al Parlament de Catalunya Roger Torrent  que ens posarà com exemple les politiques sobre habitatge a la Generalitat de Catalunya. Després de les seves intervencions s'obrirà el debat al públic assistent per tal de fer un intercanvi d'impressions sobre com hauria de ser una ciutat inclusiva i repúblicana per a la gent que ha d'accedir a un habitatge digne i a un preu raonable. Obrirà l'acte la regidora i cap de l'oposició la senyora Maria Mercè Roca, moderarà l'acte i llegirà les conclusions el regidor d'ERC-MES, el senyor Martí Terés.

Ruta Republicana

Us esperem el proper dissabte 4 de març a la ruta Republicana de Girona en la qual ens parlaran de les dones de la Segona República. El recorregut començarà a 2/4 de 12 davant el bust de Prudenci Bertrana (Plaça de Catalunya) i finalitzarem amb un vermut al bar +CUB. Caldrà que us inscriviu prèviament mitjançant correu electrònic: girona@esquerra.cat, o bé, per telèfon: 972-20-22-22.

#PensantGirona; Una ciutat per a la gent gran.

El proper dijous 26 de gener de 2017 realitzarem el #PensantGirona sobre gent gran on parlarem de les persones de més de 65 anys amb diversos experts en el tema, com la Directora General de Famílies de la Generalitat de Catalunya que ens explicarà en què està treballant el departament, un membre de l'Associació de la Gent Gran de Sant Narcís que ens aproparà des de la seva experiència en el seu dia a dia i finalment la Directora Tècnica de Sumar  ens posarà com exemple un projecte adreçat a aquestes persones de més de 65 anys. Després de les seves intervencions s'obrirà el debat al públic assistent per tal de fer un intercanvi d'impressions sobre com hauria de ser una ciutat inclusiva i repúblicana per a la gent gran gironina. Obrirà l'acte la regidora i cap de l'oposició la senyora Maria Mercè Roca, moderarà l'acte la senyora Marta Morera, subdirectora de famílies de la Generalitat de Catalunya i ens farà la lectura de les conclusions el regidor el senyor Ricard Calvo.

Executiva oberta: "Hospital Josep Trueta"

Bona tarda, Us convoquem a la propera reunió de l'Executiva Local oberta que tindrà lloc el dimarts 10 de gener a les set del vespre a la seu local del partit (c/ Ultònia, 23 entresòl).  Amb el següent ordre del dia: 1. L'hospital Josep Trueta 2. Informacions diverses 3. Torn obert de paraules La reunió no s'estendrà més enllà de dos quarts de 21h del vespre. Ben cordialment, Bernat Costas President ERC-Girona * Agrairem confirmeu la vostra assistència a girona@esquerra.org

Executiva oberta: "Polítiques municipals per a les persones grans"

Bona tarda, Us convoquem a la propera reunió de l'Executiva Local oberta que tindrà lloc el dimarts 8 de novembre a les set del vespre a la seu local del partit (c/ Ultònia, 23 entresòl).  Amb el següent ordre del dia: 1.  Polítiques municipals per a les persones grans 2. Informacions diverses 3. Torn obert de paraules La reunió no s'estendrà més enllà de dos quarts de 21h del vespre. Ben cordialment, Bernat Costas President ERC-Girona * Agrairem confirmeu la vostra assistència a girona@esquerra.org                           * correu enviat als membres de l'Executiva Local d'ERC-Girona