Girona

Quiosc.cat, una exposició itinerant de les revistes del nostre país

Avui dia existeixen al mercat més de cent cinquanta revistes escrites en llengua catalana i de temàtiques diverses i de tots els àmbits i estils. Moltes d’elles estan agrupades a l’Associació de Publicacions Periòdiques en Català (APPEC) i que tenen com a objectiu la defensa dels interessos de les revistes associades i de contribuir en la seva difusió.

És per aquest motiu que des de l’Àrea de Relacions Ciutadanes, encapçalada pel Tinent Miquel Poch (ERC) i l’Àrea de Cultura i Educació, per Lluïsa Faixedas, han fet un projecte conjunt per tal d’impulsar aquest llarg nombre de revistes en català i donar-les a conèixer als ciutadans i ciutadanes instal·lant un quiosc a la Rambla Ramon Folch (davant de correus). Quiosc.cat serà una exposició itinerant de tot aquest potencial de revistes catalanes i els interessats podran fer subscripcions al moment gaudint de descomptes i ofertes i els que tinguin invitacions seran obsequiats amb un lot de revistes.

El dissabte a les sis de la tarda es té previst fer un espectacle infantil amb l’actuació de Jordi Tonietti i la col·laboració de l’Agrupament Escolta i Guia Joan Pons juntament amb una xocolatada. També hi haurà un taller artístic i cultural de la mà de la Revista Bonart, en el que hi participaran els alumnes de l’Escola Annexa-Joan Puigbert.

Molt sovint costa trobar revistes especialitzades en català, per això és de gran valor que es posin a l’abast de tothom de la manera més senzilla com és ara la instal·lació d’un quiosc especialitzat.