Girona

#PensantGirona: L'equitat comença a les escoles

#PensantGirona #Educació
#PensantGirona: L'equitat comença a les escoles

El proper dilluns 20 de març de 2017 a les 6 de la tarda a l'escola Dalmau Carles (Carrer del Taga 1, Can Gibert del Pla) realitzarem el #PensantGirona sobre equitat educativa i segregació escolar on parlarem de la situació actual de les escoles de Girona ciutat pel què fa a segregació escolar, on el Síndic de Greuges ja advertia fa anys que Girona tindria un problema important d'aquí uns anys, tot i així, no s'ha fet res per rebatre aquesta situació tal i com han fet altres poblacions catalanes amb un índex de nouvinguts molt més elevat. Comptarem amb tres ponents de categoria: la senyora Magda Campistrol, directora de l'escola de Santa Eugènia; el senyor Albert Quintana, professor d'institut i d'aula d'acollida i la secretària primera al Parlament de Catalunya, la senyora Anna Simó.

Després de les seves intervencions s'obrirà el debat al públic assistent per tal de fer un intercanvi d'impressions sobre com hauria de ser una ciutat inclusiva i repúblicana perquè tothom tingui les mateixes oportunitats d'escolarització i d'èxit escolar independentment de l'escola on hagi cursat els estudis.

Obrirà l'acte la regidora i cap de l'oposició la senyora Maria Mercè Roca, moderarà l'acte i llegirà les conclusions el regidor d'ERC-MES, el senyor Pere Albertí.