Girona

Carta del futur Grup Municipal d'Esquerra Girona

Els regidors/es electes Annabel Moya, Maria Àngels Cedacers, Quim Ayats i Àdam Betran
Benvolgudes, Benvolguts,

Des del futur Grup Municipal d’Esquerra Republicana a Girona volem donar les gràcies, en primer lloc, a tota la gent que ha col·laborat en l’elaboració de la campanya, en la redacció del programa i en facilitar-nos el contacte amb més de tres-centes persones que ens han proporcionat una visió real i constructiva de la Girona que viuen cada dia. En segon lloc, però no per això menys important, volem enviar un càlid agraïment a les 6.289 persones qui heu fet confiança al nostre projecte i candidatura.

De Girones n’hi ha moltes, totes sota un mateix ajuntament, però en carrers i barris diversos, i amb diferents formes de viure, pensar i veure el món. És per això que no només nosaltres, sinó tota la gent que ha format part de la candidatura i del projecte —i que seguirà formant part del nostre equip— tenim la intenció de treballar per construir una Girona millor per a tothom.

I això no són paraules buides. Reiterem el que hem dit durant la campanya, i seguirem dient durant tota la legislatura: hem vingut a ser útils, a treballar i sumar sinèrgies per canviar les coses. Arribarem a cada punt de la ciutat i parlarem amb tothom per conèixer les mancances i possibles millores. Només així podrem fer bé la nostra feina, que no és més que donar un impuls a Girona i millorar la qualitat de vida dels nostres veïns i veïnes.

Des del futur Grup Municipal d’Esquerra Republicana a Girona us volem agrair la confiança dipositada en nosaltres, conscients que no és gratuïta, i que tenim molt a fer, molt a demostrar, i molt a desencallar.

Amb molta estima,

Quim Ayats