Girona

Qui som

Amigues i Amics,

Benvinguts/es a la web d’Esquerra Republicana de Catalunya (ERC) de Girona. Us convidem a visitar-la i a conèixer el nostre projecte republicà, progressista i nacionalment català.

L'objectiu d'aquesta web és el d'esdevenir una eina útil a l’hora de cercar informació sobre la tasca que ERC duu a terme a Girona i sobre aspectes relacionats amb el dia a dia de la ciutat.

La proximitat amb els ciutadans i ciutadanes és un dels aspectes que caracteritza la manera d’entendre i de realitzar la política de la gent d’ERC i és per això que trobem molt important oferir-vos aquest espai d’informació i de contacte. Aquí trobareu les principals notícies de la nostra Secció Local, l’agenda d’activitats, estadístiques electorals, documents d’interès o informació sobre el nostre treball a les institucions.

A ERC Girona apostem clarament per una democràcia participativa, i és per això que us encoratgem a participar activament en qualsevol dels àmbits de treball de la secció local i del partit. També ens podeu fer arribar les vostres propostes i opinions sobre aquells aspectes de la nostra ciutat que us preocupen i voleu que canviïn, sigui a través d´e-mail, per escrit o personalment.

A tots aquells que encara no formeu part del projecte d'ERC a Girona, us animem de debò a que us hi afegiu. Per fer-ho, només heu d'omplir el formulari que trobareu en aquesta pàgina web.

Amb la feina de tots seguirem impulsant el nostre projecte polític i social, i farem junts el camí per aconseguir la justícia social i la llibertat nacional.

Fins ben aviat!