Gràcia

Qui som

Benvinguts i benvingudes a la web d’ERC-Gràcia:

És per a mi un repte molt important tenir la possibilitat de ser el president d’ERC-Gràcia. Un repte i un honor poder prendre el relleu de l’Àlex López i també de l’anterior president Miquel Pagès. Més enllà de la gran tasca que han fet al capdavant del partit, són per mi uns referents i uns grans amics.

Tampoc no em vull oblidar d’en Carles Alemany, amb qui vaig fer les primeres passes en una executiva, ja fa més de 10 anys.

De fet, mai no havia previst de presentar-m’hi, però quan l’Àlex i en Miquel m’ho van plantejar, i després altres companys també m’hi van animar, vaig acabar prenent la decisió.

Un cop decidit, vaig començar a pensar en les persones que em podrien acompanyar en la nova executiva. He acabat formant un equip cohesionat, amb paritat de gènere i amb gent jove. Persones que han treballat en anteriors executives i que aporten l’experiència i la continuitat amb la bona feina feta fins ara; i moltes cares noves que representen una forta renovació i que conformen un projecte de futur.

Estic especialment content de comptar en aquest equip amb la col·laboració de l’Andrea i d’en Marc, tots 2 de la JERC i que conjuntament amb el propi portaveu de la JERC ens ha de permetre construir nous ponts entre ambdues organitzacions, fomentant el treball conjunt i involucrant les JERC en les activitats d’ERC.

Ens esforçarem a col·laborar en la creació d’un nou Estat, la República Catalana, independent i socialment, justa i per aconseguir-ho farem un pla de treball amb la intenció d’establir un calendari amb l’objectiu principal de presentar-nos a les properes eleccions municipals amb opcions clares de guanyar al districte i a la ciutat.

Tot això queda resumit en el nostre lema: treballem per Gràcia, construïm el nou país.

Us hi esperem.

Toni López