Santa Coloma de Gramenet

Elaborem el programa electoral amb un procés participatiu

erc gramenet, municipals 2019
Infografia
La secció local d'Esquerra Republicana a Santa Coloma de Gramenet va triar el seu cap de llista per les municipals 2019 el passat mes de març, en Sam Nuñez. Amb ell al capdavant, ERC Gramenet proposa un projecte republicà per a la ciutat, i el vol obrir als colomencs i colomenques oferint un espai de participació per tal d'elaborar un programa electoral amb la força de la gent, el teixit comercial i el món associatiu.

Segons Sam Nuñez, cap de llista d’ERC a Santa Coloma “A ERC Gramenet estem construint un projecte de ciutat i ho volem fer conjuntament amb totes aquelles persones que vulguin acompanyar-nos en aquest repte. Volem liderar aquest projecte de ciutat i fer-ho possible amb la participació activa de la ciutadania i de la resta de forces de l’esquerra transformadora de la ciutat, tots junts, amb energia compartida”

Actualment els republicans estan treballant en 4 eixos:
  • Urbanisme, Mobilitat i medi ambient, habitatge
  • Comerç, treball i turisme
  • Cultura, esports i entitats
  • Educació i Joventut

“Cada un dels grups oberts de treball compta amb la participació de gent independent del partit, persones referents a la ciutat en les diferents àrees de treball, així com militants i amics; un espai on els colomencs poden donar el seu punt de vista.”

L'objectiu de la formació republicana és detectar problemàtiques, així com construir consensos per millorar els diferents reptes que té la ciutat de Santa Coloma. “El procés es durà a terme durant el 2018 amb la realització de diferents trobades sectorials que finalitzaran amb unes conclusions presentades en un document anomenat #4ReptesXSantaColoma i la celebració d'una conferència municipal per tal de presentar i debatre el document amb la ciutadania.” Va manifestar el republicà Sam Nuñez