Santa Coloma de Gramenet

Guanyant la República

Sam Nuñez
1 OCT 2018
Malgrat la intervenció de l'estat a les finances de la Generalitat, enviar policies a pegar votants, malgrat buscar urnes i paperetes, tancar webs i registrar impremtes, amenaçar a directors d'escoles, investigar alcaldes i alcaldesses, malgrat tot això i més, a Santa Coloma vam votar i vam guanyar, es van obrir 5 centres, les urnes van arribar i les paperetes van estar a disposició dels colomencs i colomenques. L'1 d'octubre de 2017 els veïns i veïnes de la ciutat no l'oblidarem mai.

L'1O vam guanyar, l'Estat va ser burlat i vençut. És un punt de no retorn. L'estat dolgut pel fracàs va carregar durament contra nosaltres. No hi ha normalitat possible mentre hi hagi presos i preses polítiques i exiliats i exiliades. L'única opció que es contempla és el seu alliberament. Cal denunciar que el procediment penal és sense garanties i arribarem fins on calgui per aconseguir que es faci justícia i es condemni l'Estat.
Per voler desarticular el republicanisme, Espanya s'ha carregat el seu propi estat de dret. Però la repressió no serveix per aturar la voluntat democràtica i de llibertat. Esquerra Republicana és la punta de llança de la defensa de totes les llibertats i drets amenaçats. Construint una xarxa de solidaritat i de lluites compartides.

La República també es construirà des dels municipis, desplegant polítiques per fomentar la cohesió social, destruir desigualtats, construir la base d'una societat republicana, Volem governar republicanament i avançar a través de la consecució de noves sobiranies que ens faran més lliures. Governar bé i per a tothom, construir una societat empoderada.

Treballem per assolir una majoria inapel·lable, les municipals i les europees de 2019 són una nova oportunitat. Si es donen aquestes condicions, l'estat no podrà seguir bloquejant de manera permanent la resolució democràtica del conflicte.

A la vegada, Defensarem un referèndum verificable a nivell internacional i on tothom pugui anar a votar lliurement sense témer per la seva integritat física. Hem de generar les condicions objectives necessàries per fer possible l'exercici del dret a l'autodeterminació

Si l'Estat bloqueja la solució política, no renunciarem sota cap concepte a cap via democràtica i pacífica per assolir la República Catalana.

El dret a l'autodeterminació ens pertany i som nosaltres els que l'hem d'exercir lliurement.

Sam Núñez
Candidat a les Municipals 2019