Santa Coloma de Gramenet

Qui som

En nom de tota la gent d’Esquerra a Santa Coloma de Gramenet, em plau saludar-te i donar-te la benvinguda a la nostra pàgina web. Espero que trobis interessant el passeig que et proposem.

La proximitat amb la ciutadania és un dels aspectes que caracteritza la nostra manera de fer política. Per això ens agradaria que aquesta web, a més de ser una eina d’informació sobre la nostra Secció Local, sigui també un punt de contacte, un instrument de comunicació per fer-nos arribar qualsevol pregunta, opinió o proposta que consideris oportuna per mitjà de l’adreça electrònica gramenet@esquerra.cat

A la gent d’Esquerra ens uneix un doble compromís amb els nostres conciutadans i conciutadanes. Per una banda, un compromís social, el de resoldre els problemes quotidians i millorar les condicions de vida, d’habitatge, de treball, de sanitat, d’educació, de medi ambient, d’oportunitats i de totes aquelles coses que vagin en la direcció d’assolir una societat justa i solidària. Per altra banda, un compromís nacional, el d’assolir la independència i la llibertat per al nostre país, Catalunya, mitjançant la construcció d’un estat propi en el marc europeu.

Si estàs interessat o interessada, m’agradaria poder saludar-te personalment.
Gràcies per la teva visita.
Salvador Clavera i Catalan
President de la secció local ERC Santa Coloma de Gramenet.

Imatge