Granollers

Núria Maynou: “Ara més que mai és moment d’arremangar-nos i de treballar encara més per la ciutat i per pal·liar aquesta situació d’emergència”.

El Ple telemàtic es va poder seguir en directe per streaming.
Ahir a la tarda es va celebrar, per primera vegada a la història de la ciutat, un Ple telemàtic degut a la situació d’emergència sanitària del COVID-19. El Ple va començar amb la lectura del manifest unitari del món local davant la crisi del coronavirus, elaborat per l’Associació Catalana de Municipis, la Federació Catalana de Municipis i l’Associació de Micropobles de Catalunya.  Seguidament es va dedicar un minut de silenci a totes les persones que han perdut la vida a causa de la malaltia. El Ple també es va aturar a les 20h per dedicar un aplaudiment a tots aquells treballadors i treballadores que segueixen a primera línia per fer front a l’emergència del COVID-19.

L’únic punt de l’ordre del dia del Ple que va generar intervencions va ser el relatiu a una modificació de crèdit destinada a la construcció d’un alberg per transeünts a Palou i a la renovació de la gespa i l’adequació del camp de futbol de Primer de Maig, on el grup municipal republicà es va abstenir. La portaveu Núria Maynou va justificar el seu vot argumentant que “degut al context potser no era el Ple on aprovar aquesta modificació”. Maynou també va aprofitar per “donar una abraçada virtual molt gran a tota la ciutadania, i en especial, al personal sanitari i d’emergències i també a tots aquells treballadors que segueixen al peu del canó per abastir i garantir el bon funcionament de les nostres ciutats”.

La portaveu republicana va posar en valor la bateria de propostes que ha fet i seguirà fent el grup municipal d’Esquerra i afirmava que “ara és moment d’arremangar-nos i de treballar encara més per la ciutat i per pal·liar aquesta situació d’emergència”.

Per últim, en el torn de precs i preguntes, Maynou va demanar a l’equip de govern que calia treballar, des de ja, en un Pla de reactivació social i econòmica, que segurament haurà de fer replantejar tota la planificació pressupostària prevista per aquest any. La regidora republicana també va apuntar a la possibilitat de repensar les aportacions i les dietes que perceben els Grups Municipals per tal d’ajudar a pal·liar aquesta situació d’emergència.

Podeu tornar a veure el Ple fent clic aquí.