Granollers

ERC presenta una nova bateria de propostes per ajudar a pal·liar la situació d’emergència generada per la COVID-19

Els regidors del Grup Municipal d'ERC-AM en roda de premsa telemàtica.
Avui al matí, en roda de premsa telemàtica, el Grup Municipal d’ERC a l’Ajuntament de Granollers ha presentat una bateria de propostes per ajudar a pal·liar la situació d’emergència generada pel coronavirus. Aquest document és una actualització del que ja es va traslladar a l’equip de govern fa unes setmanes.

Núria Maynou ha començat la seva intervenció agraïnt la tasca de tot el personal que segueix al peu del canó durant aquests dies, fent èmfasi en l’àmbit periodístic, tant important en moments com els que vivim. Entrant ja en matèria, la portaveu republicana remarcava que “en moments com aquests els grups municipals seguim tenint una responsabilitat i el deure de treballar encara més per la ciutat”. Maynou remarcava també que la seva era una oposició constructiva i positiva, i afegia que ara no és moment de retrets i que valorava la tasca de l’equip de govern a l’hora de respondre a aquesta emergència remarcant que "en moments com aquests sempre ens trobaran al seu costat a l'hora de fer propostes". En aquesta línia, reclamava, però, més voluntat d’escoltar-los a l’hora de facilitar respostes a les situacions que es van produint.

Seguidament, Núria Maynou ha explicat possibles fonts de finançament per fer front a l’emergència sanitària, totes basades en una reformulació profunda del pressupost municipal,  com podrien ser la partida de inversions, la supressió d’esdeveniments a la ciutat o les assignacions que perceben els polítics, entre d’altres.

A continuació, la resta de regidors del Grup Municipal han passat a explicar les propostes, agrupades en diferents àmbits sectorials. Podeu consultar totes aquestes propostes en el document adjunt.