Granollers

Josep Canudas relleva Adolf Belío com a president local d'ERC Granollers

L'executiva local dels republicans ha elegit a Josep Canudas president, després de la renúncia d'Adolf Belío per a motius personals.

L'executiva local d'ERC Granollers va elegir el passat dijous, dia 4 de juny, a Josep Canudas com a nou president local. El canvi es va dur a terme arran de la renúncia de l'anterior president, Adolf Belío, que havia estat elegit la passada tardor.

La renúncia de Belío és per motius personals, ja que es trasllada a viure a una altra localitat, Cardona. L'expresident local ha donat el seu agraïment per la confiança de la militància granollerina i ha explicat que seguirà treballant pel projecte d'ERC des de la localitat del Bages.

A causa del context sanitari actual, l'executiva ha considerat que no es podia dur a terme una assemblea de militància i ha optat per elegir – d'acord al règim intern d'ERC – una presidència temporal fins que la situació sanitària i política permeti dur a terme una assemblea per a ratificar el canvi, o bé presentar una candidatura nova. El nou president és, doncs, Josep Canudas,

Canudas és nascut a Berga (el Berguedà), però fa 27 anys que viu a Granollers, actualment al barri de Ponent. Treballa de tanatopràctic a Serveis Funeraris de la Mancomunitat de la Plana, i ha estat vinculat amb diverses entitats culturals, socials i polítiques. A les passades eleccions va ocupar el número 6 de la candidatura liderada per Núria Maynou.

En un comunicat a militants, simpatitzants i amics, el nou president republicà ha marcat les seves línies de treball per a “liderar projectes que ens duguin a governar l’ajuntament el proper 2023 “ i ha fet una crida a tothom qui vulgui apropar-se al projecte d'ERC a la ciutat de Granollers.