Granollers

S'aprova el Pacte de Ciutat per recuperar el dinamisme econòmic i social en resposta a la crisi de la COVID19

La portaveu del Grup Municipal, Núria Maynou, signant el Pacte de Ciutat.
Ahir dimecres, al pati del Museu de Ciències Naturals la Tela, es va presentar el "Pacte de ciutat de Granollers per recuperar el dinamisme de la ciutat arrel de la Covid-19". Aquest document, elaborat pel Consell de Ciutat a proposta de la Junta de Portaveus, recull sis compromisos i emplaça a totes les persones, entitats, empreses i institucions a adherir-s'hi.

Des d'ERC vam reclamar aquest pacte com una Taula de Ciutat per a la recuperació econòmica i social de la ciutat. Les nostres aportacions al Pacte que es va presentar ahir han estat nombroses, tant des del Grup Municipal com des del nostre representant al Consell i s'han centrat en garantir la concreció i el desplegament d'aquest pacte, a posteriori, en mesures i actuacions concretes, que es desenvoluparan a partir de grups de treball per àmbits amb l'objectiu d'elaborar plans d'actuació que es presentaran a finals d'any i que hauríen de servir per orientar el pressupost de l'any 2021.

Podeu llegir el contingut del pacte a https://wp.granollers.cat/conselldeciutat/pacte-de-ciutat/