Granollers

ERC presenta una moció per exigir al Govern de l’Estat el pagament immediat dels ERTOs

Moció per exigir el pagament immediat de les prestacions vinculades als ERTO
El Grup Municipal d’ERC-AM a l’Ajuntament de Granollers ha presentat una moció per exigir al Govern de l’Estat espanyol el pagament immediat de les prestacions econòmiques a totes les persones afectades per un expedient de regulació temporal. La moció ha estat registrada per tal de ser votada i debatuda al proper Ple previst per dimarts 29 de setembre.

El text es presenta ja que des de l’inici de la crisi, el govern de l’estat espanyol, liderat pel PSOE, ha acumulat un seguit d’errors, ineficiències i retards injustificats en la tramitació de les prestacions vinculades als ERTO. En comptes de respondre amb diligència i al costat de les persones treballadores, l’estat espanyol està deixant desateses milers de persones que han vist caure els seus ingressos de forma fulminant.

Per tot això, el Grup Municipal d’ERC-AM presenta aquesta moció, exigint el pagament immediat de totes les prestacions reconegudes en concepte d’ERTO a totes les persones afectades.

Pots llegir el text complet a la moció adjunta.