Guissona

ERC Guissona participa a la Conferència Nacional d’Esquerra Republicana

La militància de la secció local d’ERC Guissona ha participat a la Conferència Nacional que el partit a celebrat a l’Hospitalet de Llobregat durant aquest cap de setmana, en la que ha tingut lloc la votació de les esmenes a la ponència estratègica així com també del text final.

La ponència estratègica d’ERC, que va ser aprovada pel 96% dels vots, fixa les directrius que ha de portar l’independentisme a la consecució de la República catalana, després de l’octubre passat. És el full de ruta actualitzat per al futur després de constatar la repressió i l’actuació de l’Estat espanyol. El vicepresident del Govern, Pere Aragonès, ha destacat que el partit es posa a disposició del país per poder crear la finestra d’oportunitat per construir la República catalana.
El compromís de la militància en seguir caminant per fer gran la República Catalana es va fer evident, i des d’ERC Guissona seguim decididament cap a la contribució a aquesta consolidació.

Durant les jornades, també va tenir lloc el reconeixement a la militància que fa 25 anys al partit, entre ells alguns dels companys de la secció local de Guissona. Felicitats! Gràcies a tots ells i elles som, també, on som.