Sant Feliu de Guíxols

Bona revetlla de Sant Joan, diada dels Països Catalans

Per la llengua, per la cultura, pels Països Catalans. I amb un record molt especial per als presos i preses polítiques i per als qui l'hauran de viure des de l'exili.

Avui viurem un nou solstici d'estiu però serà el primer després d'un confinament que totes i tots recordarem i que de ben segur produirà canvis en el món tal i com el conexíem, De fet, serà la primera festa o data senyalada que podrem gaudir al carrer però això no vol dir que la puguem viure com si res hagués passat. Mascareta, mans ben netes i distància de seguretat seran els nous ingredients per a la revetlla d'enguany i compte amb el gel hidroalcohòlic aquells i aquelles que llenceu petards!

De fet, la revetlla ganxona també se n'ha vist afectada i el ja tradicional i exitós sopar popular amb foguera al Passeig de Mar no es podrà realitzar. En canvi, aquest any tindrem 4 punts de recollida de la Flama del Canigó: Plaça Salvador Espriu, Rambla Generalitat, Plaça Miquel Murlà i Plaça del Mercat 1 d'octubre. A la plaça Salvador Espriu rebran la Flama la Colla Gegantera Ganxona i a la de l'1 d'octubre hi tindrem la Percussió Ganxona. Una revetlla més modesta i més descentralitzada organitzada com sempre pels Amics de la Revetlla Ganxona i amb el suport de l'ANC i Òmnium Cultural, a totes i tots, moltes gràcies per ser-hi!

Tampoc podem oblidar que serà una nova revetlla amb els i les presos/es i exiliats/des lluny de les seves llars, famílies i pobles o ciutats. Des d'ERC Guíxols, volem tenir un record per a tots i totes i desitjar-los un bon Sant Joan i diada dels Països Catalans que totes i tots sabem que tant estimen.

Per acabar, us deixem amb el manifest de la Flama del Canigó 2020 que podeu veure amb vídeo també si ho desitgeu on enguany també pretén retre un petit homenatge als professionals sanitaris.

Visca la Flama del Canigó i visca els Països Catalans!