Sant Feliu de Guíxols

Programa d'actes d'Esquerra i JERC a la ciutat

11 setembre 2009

Com cada any les Seccions Locals d'Esquerra i JERC duran a terme un seguits d'activitats per la Diada Nacional de Catalunya.

Els actes començaran el divendres 10 a les 10 del vespre, on les JERC Guíxols duran a terme la 6a edició de la Diada Jove, que aquest any comptarà amb la participació dels grups ganxons Please Wait, Insanity i Bullitt

Hi haurà servei de bar i l'entrada és gratuïta

El dissabte 11 Esquerra Guíxols fara la tradicional ofrena floral al President Irla. A les 10 del matí es sortirà en comitiva des de la Placeta Sant Joan, fins al cementir municipal on a les 10:30 es farà l'ofrena que aquest any comptarà amb la presència de Jordi Vilà (Regidor d'Esquerra a la l'Ajuntament de la ciutat), Jordi Martinoy (Delegat del Govern de la Generalitat a Girona), Enric Vilert (President de la Diputació de Girona), i Josep Carrapiço (President de la Federació de Girona d'Esquerra).

Un cop finalitzada l'ofrena, i acompanyats de geganters i capgrossos marxarem en comitiva fins a la Plaça del mercat on es durà a terme l'acte institucional de l'Ajuntament.

Des d'Esquerra us animem a mobilitzar-vos als actes de la Diada i fer sentir la nostra veu i seguir treballant per la justícia social i la llibertat nacional