Sant Feliu de Guíxols

1.500.000 Gràcies: Som una nació i ja hem decidit

El passat dissabte 10 de juliol es va dur a terme a Barcelona la multitudinària manifestació organitzada per Òmnium Cultural sota el lema SOM UNA NACIÓ,
VOLEM DECIDIR.

Més d’1.500.000 persones ens vam manifestar cívicament pels carrers de Barcelona per reclamar la independència de Catalunya. Després dels continus atacs per part del Tribunal Constitucional contra l’Estatut d’Autonomia de Catalunya, la societat catalana ha decidit que ja n’hi ha prou i que cal superar l’autonomisme, i avançar cap a la independència.

Esquerra Guíxols ens vam sumar a la crida feta per Òmnium Cultural i juntament amb la Plataforma Cívica Guíxols Decideix vem participar a la manifestació. 3 autocars plens de ganxones i ganxons ens vem manifestar per
la capital catalana.

Des d’Esquerra volem agraïr a la societat civil ganxona per col·laborar d’una forma tan enèrgica a la crida a la mobilització, demostrant així que les catalanes i els catalans estem farts del menyspreu continuu de l’Estat Espanyol i que volem decidir el futur del nostre país.

1.500.000 de Gràcies a totes i tots