Sant Feliu de Guíxols

1915 Gràcies: continuem construint la república catalana

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Congrés dels Diputats, Senat, Eleccions, 26J
1915 Gràcies
Des de la secció local d’Esquerra Republicana de Catalunya a Sant Feliu de Guíxols volem donar les gràcies a les ganxones i ganxons que una vegada més ens han donat la seva confiança, fent que ERC tingui més força que mai al Congrés i al Senat i fer sentir així més alt i clar la veu de la llibertat i de la dignitat.

Una vegada més hem demostrar que Catalunya és un altre país que vota de manera diferent que España i hem deixat clar que nosaltres sí que podem i sí que volem. Volem fer un país decent, lliure de corrupció, socialment més just i democràticament més lliure.

A les Comarques Gironines ERC hem aconseguit per primera vegada guanyar unes eleccions estatals repetint la representació al Congrés dels Diputats amb Teresa Jordà i Joan Olòriz i augmentant un senador passant dels dos actuals a tres. Aquests seran Jordi Martí, Quim Ayats i Elisenda Pérez.

Des d’Esquerra Republicana de Catalunya us volem tornar a donar les gràcies per la confiança i la col·laboració que ens fa estar cada vegada més a prop d’#ElCanviPossible