Sant Feliu de Guíxols

Gent Valenta: Gent d'Esquerra

Gent Valenta

Hem sentit moltes crítiques a Esquerra durant aquests anys que hem estat al Govern: titulars de diaris que menyspreaven la feina feta, gent que criticava la poca ambició en temes nacionals i la incapacitat per gestionar la crisi. El poders fàctics, aquells que fan negoci de la Catalunya dependent, no ens ho han posat gens fàcil. Ni ho faran mai.

Amb Esquerra al Govern, Catalunya ha avançat més que mai. Gràcies a Esquerra Republicana, a més, la independència de Catalunya ha deixat de ser un tabú, com quedar palès a la manifestació del 10 de juliol, després de la sentència del Tribunal Costitucional.

Aquesta feina ben feta ha estat possible, en gran part, gràcies a l’esforç de tots vosaltres. Les crítiques rebudes no ens ho han posat fàcil.

Però la realitat és que amb 21 diputats mai ningú com Esquerra havia fet tant com hem fet nosaltres per aquest país. Per això, les eleccions del 28 de novembre són tan importants. Esquerra hem de ser decisius per seguir avançant cap una Catalunya nacionalment lliure i socialment justa.

Es per aquest motiu que des d’Esquerra Republicana de Catalunya i les JERC a Sant Feliu de Guíxols us animem a tots a participar en les properes eleccions al Parlament de Catalunya i acoseguir d’aquesta manera que el país avanci fins a la llibertat nacional i la justícia social.