Sant Feliu de Guíxols

Sant Feliu de Guíxols aprova les ordenances 2017 i consolida la rebaixa tributària del 2%

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Sant Feliu de Guíxols
ERC Guíxols
El ple de l’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols va aprovar aquest setembre amb els vots a favor de l’equip de govern i les abstencions de la resta de grups i sense cap vot en contra, les Ordenances Fiscals Municipals per l’exercici 2017.

En aquestes s’ha regularitzat les ordenances fiscals, les taxes i els preus públics, s’ha introduït el dissabte com a dia no hàbil, s’ha consolidat la rebaixa del 2% de l’impost a l’IBI que es va introduir per enguany i, en els serveis públics com les escoles bressols i l’escola de música hi ha bonificacions socials de fins el 100% de l’import de la taxa.

Des d’Esquerra Republicana de Catalunya valorem molt positivament el fet d’aprovar les ordenances, taxes i preus públics per l’any 2017 durant el mes de setembre del 2016, i que l’1 de gener entrin en vigor, juntament amb els pressupostos que properament s’aprovaran.

També volem destacar el compromís de l’equip de govern amb aquelles persones que més ho necessiten atorgant bonificacions socials de fins al 100% en alguns dels serveis públics bàsics pels ciutadans i mantenint una pressió fiscal coherent pels ganxons.