Sant Feliu de Guíxols

Sílvia Romero, candidata d'ERC a Sant Feliu de Guíxols

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Sant Feliu de Guíxols, Sílvia Romero, Eleccions, Municipals, Municipals 2019,
Sílvia Romero, candidata d'ERC Guíxols a l'alcaldia 2019
“Sóc una nova republicana que ve a sumar”

Sílvia Romero i Quesada serà la nova candidata d’ERC Guíxols a les properes eleccions municipals al maig del 2019 després de ser escollida per l’assemblea local celebrada ahir dijous.

Romero ha renunciat avui a l’acta de Regidora de RRHH, Activitat Econòmica i Projectes Estratègics de la ciutat que fins ara ocupava com a membre de Tots per Sant Feliu.

De pares de Jaén i Granada però nascuda i criada tota la vida a Sant Feliu de Guíxols, Sílvia Romero es definia com una nova republicana que s’havia sentit cridada pel projecte republicà d’ERC. “Sóc republicana i d’esquerres, per tant la meva casa havia de ser aquesta. Ara cal definir-se perquè ho necessita el país i, sobretot, la seva gent. Per als republicans d’esquerres, primer són les persones, no deixarem ningú enrere en aquest gran viatge que volem fer com a poble”.

Sobre hipotètiques expectatives electorals, membres de l’executiva comentaven “potser estaria bé que per primera vegada tinguéssim una alcaldessa però més enllà dels resultats, avui mateix ens posem a treballar per arribar a més persones que com la Sílvia vulguin sumar-se al projecte republicà. Eixamplar la base a cada poble i a cada barri és la millor via per arribar a la República i contra un estat disposat a tot per impedir-ho, hem de ser molts i molts més. No hi ha dreceres.”

Sílvia Romero és diplomada en Turisme i té diferents estudis de postgrau en Desenvolupament Local i planificació i màrqueting turístic. Actualment estudia un màster en Govern Local a la UAB i treballa com a Cap dels Serveis de Turisme i Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós.