Sant Feliu de Guíxols

Commemoració republicana a Guíxols

L’alcaldable per ERC, Sílvia Romero, destacà els valors republicans de la candidatura que encapçala.

Esquerra Republicana Guíxols commemorà el 88è aniversari de la proclamació de la República Catalana el passat dissabte 13 d’abril a la Plaça Miquel Murlà.
Enmig d’un bon ambient, la formació republicana ganxona recordà els anhels de Macià aquell 14 d’abril de 1931, i que els valors republicans perviuen i fan de guia per al projecte nacional i municipalista d’Esquerra.
Jordi Íñiguez posà en valor el fet que “la República que volem és a per a tothom, sense exclusions”, mentre que en el seu torn, el regidor d’educació Josep Ramón Llobet emfatitzà que “el mot República implica estar al servei de les persones”, tot destacant que aquesta ha sigut la seva premissa des de la Regidoria d’Educació.
Finalment intervingué Sílvia Romero, candidata a alcaldessa per Esquerra Republicana Guíxols, que destacà que “estem determinats a construir República des dels municipis”. Fent al·lusió també als valors republicans que acompanyen la candidatura que encapçala. Una llista de 31 persones que Sílvia Romero anomenà i descrigué per fer evident la pluralitat, preparació i compromís de l’equip d’Esquerra Republicana.