Sant Feliu de Guíxols

Els regidors i electes d’ERC Guíxols es sumen a la campanya de l’AMI

Esquerra Republicana Guíxols ha anunciat la seva adhesió a la campanya “Regidors per la República”, que duu a terme l’Associació de Municipis per la Independència (AMI).

Aquesta campanya té com a objectiu renovar a nivell nacional el compromís amb la República Catalana, ja adquirit pels regidors d’ERC Guíxols en la presa de possessió com a electes locals l’any 2015. On el municipalisme ha de continuar essent un dels pilars de la construcció republicana, basada en els valors de la proximitat, l’equilibri social i territorial, la prosperitat econòmica, la llibertat de pensament polític i la reclamació dels drets i les llibertats fonamentals.
La candidata a l’alcaldia, Sílvia Romero, comenta que “aquesta és una continuació de la bona tasca que des d’Esquerra Republicana Guíxols s’ha fet en el procés d’independència que estem vivint”, on en destaca l’adhesió efectiva a l’AMI, la presentació i aprovació al ple de múltiples mocions de suport al procés endegat al Parlament de Catalunya,  i la creació de la Regidoria de Transició Nacional, “cabdal per a assolir reptes que la ciutat tenia la passada legislatura, com la celebració del referèndum de l’1 d’octubre”.
Per la seva banda, el president de la secció local, Carles Benguerel, afirma que “Esquerra Republicana continua la tasca de continuar picant pedra per assolir una societat millor” i que per aquest objectiu “ens cal una eina com la d’una República Catalana al servei de les persones”, i que “no desistirem d’explicar aquest missatge on calgui, quan calgui i a qui calgui”. I que en aquests moments Esquerra assumeix “el no sempre fàcil paper de treballar els grisos, tal i com ens demana Oriol Junqueras, i que “el que no farem és renunciar a dialogar amb ningú, perquè nosaltres no enganyem a ningú; parlarem amb tothom, i no renunciarem a seguir el camí cap a la República Catalana. Tal i com hem fet aquesta darrera legislatura”. I que “aquest és el nostre camí, fets, fets i fets”.
Finalment, Romero recorda que diferents regidors del consistori, entre ells tots els regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya i ella mateixa, ja són membres de l’AECAT (Assemblea d’Electes de Catalunya) des de la seva formació l’any 2017.