Sant Feliu de Guíxols

Política per sords

Joan Reyné President Esquerra Guíxols
Joan Reyné

Últimament, alguns dels nostres polítics pateixen alguna disfunció en l’aparell auditiu, ja que no senten el clam d´una gran quantitat de gent, tant els que participaren a la manifestació del 10 de juliol, com molts dels que no hi varen poder assistir: INDEPENDÈNCIA.

Fent una mica de memòria veurem que els catalans ens manifestàrem el 1932 demanant que es respectés l’Estatut de Núria tal com l’aprova el poble de Catalunya, que el 2007 ho vam fer demanant el Dret a Decidir i el 2010 per la Independència. Insistir demanant que ens respectin l’Estatut refrendat per la ciutadania el 18 de juny de 2006 ja no val la pena, és tard.

Demanar poder tenir el dret a decidir també ha caducat, ara la realitat és que la gent ja està cansada de demanar i demanar, això es fa molt feixuc quan qui t’ha d’escoltar pateix sordesa per conveniència. Per tant, el que toca ara és anar d´una vegada per totes cap a la proclamació de la Independència de Catalunya.

Aquesta tardor hi haurà eleccions al Parlament de Catalunya. Espero que d´una vegada per totes, igual que Esquerra, els partits que es fan dir catalanistes hagin resolt aquest problema auditiu i es posin a treballar posant per davant els interessos del país i no pas els dels propis partits i els que la gent d’aquests reclama; formar part d´una Europa unida com a Estat independent, ja que, del contrari, la desafecció pels partits polítics per part de la gent anirà creixent, cosa que no és gens bona per fer avançar cap al benestar social i econòmic que tots ens mereixem.