Sant Feliu de Guíxols

Totes les opinions

Martí Viñals

L’anaconda, el “tribunero” i el mussol

ERC, Esquerra Republicana de Catalunya, Nou País, Noves Ciutats, Esports

Sí, sento l’anaconda, com en els moments previs a un partit de la màxima. Per a aquells que no sabeu què és, us diré que sentir l’anaconda se’n diu d’aquella sensació de neguit a l’estómac prèvia a un esdeveniment de gran volada. D’aquí poc, vénen eleccions municipals, i estem a prop d’un altre partit important que hipotecarà el futur de la nostra ciutat 4 anys més. Els dos equips podríem dir que es diferencien en moltíssimes coses, d’entre elles la política de sempre de promeses incomplertes, el malbaratament del diner públic i els tallats al Núria.

Albert Polo

Educar en l'entorn

Sant Feliu de Guíxols

Una educació pels escolars de la ciutat i quin propòsit poden tenir els centres que els acullen vers l'Ajuntament. Dues educacions amb necessitats diferents: l'educció infantil i l'educació primària. Diferenciades per l'obligatorietat de matrícula en un primer moment, de la qual pensem des d'Esquerra els grans beneficis que suposen per l'infant una escolarització en els primers anys de vida, ja sigui només pel grau de socialització de l'infant.

Joan Reyné President Esquerra Guíxols

Política per sords

Joan Reyné

Últimament, alguns dels nostres polítics pateixen alguna disfunció en l’aparell auditiu, ja que no senten el clam d´una gran quantitat de gent, tant els que participaren a la manifestació del 10 de juliol, com molts dels que no hi varen poder assistir: INDEPENDÈNCIA. Fent una mica de memòria veurem que els catalans ens manifestàrem el 1932 demanant que es respectés l’Estatut de Núria tal com l’aprova el poble de Catalunya, que el 2007 ho vam fer demanant el Dret a Decidir i el 2010 per la Independència.

Joan Reyné: President Esquerra Guíxols

L´herència Anlló

Hotel Panorama

Referent a la contínua presència en el diferents mitjans de comunicació sobre l'herència Anlló, on es demana tant per part del govern i amb el suport de la Cambra de Comerç, que l'hotel Panorama passi a subhasta directa i no a concessió i que aquesta decisió es porti a terme quan més aviat millor, ens ha fet despertar alguns dubtes: El govern de la ciutat no estarà amagant una operació especulativa després de la subhasta de l'Hotel Panorama? S'hauran dut a terme les mesures necessàries perquè després de la subhasta l'Hotel continuï sent hotel i no passi a convertir-se en apartaments? Ja que aquest fet comportaria que continuéssim mancats de places hoteleres que tanta falta ens fan.

Manel Mayor i Lecuona Secretari d’organització d’ Esquerra Guíxols

Servei de Mainaderes

Mainaderes

Amb molta tristesa i amb una emprenyada de campionat,veig com aquest govern tant prepotent s’ha carregat el servei de mainaderes professionals. Un servei que ha estat i és l’enveja de les poblacions dels voltants (els hi deu saber greu també?) i d’altres contrades mes llunyanes. Per si no ho saben els hi diré que fins i tot de “ses Illes” han vingut a veure com funcionava aquest servei.