Igualada

Qui som

Benvinguts i benvingudes,

Aquesta és la pàgina web d’Esquerra Republicana de Catalunya a Igualada. Com tantes d’altres aquesta vol ser una eina de participació i de comunicació per a militants, simpatitzants i amics però també amb la ciutadania en general.

Aquí podreu trobar tota la informació sobre la nostra organització a Igualada, les persones que formem part de l’executiva, el nostre grup municipal, el nostre programa electoral, les mocions presentades, articles d’opinió, documents d’interès, butlletins informatius, l’agenda i notícies d’actualitat.
Des d’ERC Igualada volem millorar la nostra ciutat i ho fem escoltant i treballant amb tothom per tal d’enriquir el nostre projecte de ciutat amb la participació de la ciutadania, tal com volem el millor pel nostre país.

Tant aquesta pàgina web com twitter, facebook i el nostre correu electrònic estan a disposició de tothom per estar al servei dels nostres veïns i veïnes. Una ciutat s’ha de construir i transformar amb tothom per a que sigui per a tothom. La ciutat la fa la història i l’entorn però també la fan les persones i les seves relacions socials, econòmiques i culturals. Enriquim aquesta ciutat de les persones. Participa!

Alba Vergés i Bosch
Presidenta de la secció local d’ERC Igualada
Imatge