Illes Balears i Pitiüses

Miquel Àngel Sureda “apostam per millorar la imatge del municipi I per fer la vida més fàcil als ciutadans”

Esquerra ha presentat avui el cap de llista per a la candidatura a la batlia de Pollença. El candidat, que torna a repetir, és Miquel Angel Sureda. La presentació s'ha dut a terme avui al matí, sisè aniversari de la creació d'Esquerra a Pollença, a la Plaça dels Seglars, als peus del monument dedicat als republicans.
Joan Lladó, president d'Esquerra a les Illes Balears, ha mostrat la seva satisfacció per la candidatura de Sureda. Ha manifestat que “jo com a votant dipositaria tota la meva confiança en Sureda, un home que té experiència i que així ho ha demostrat portant la direcció insular d'Emergències, tasca gens fàcil.” A més a més “ha fet créixer un cós de bombers, de l'adolescència a la maduresa. Sureda destaca, no només en l'àmbit institucional, sinó també en l'acadèmic, I en el personal, llicenciat en filologia anglesa I apassionat de la cultura popular.”
Lladó també ha remarcat que “cal recordar que, en aquesta passada legislatura, Esquerra ha aconseguit 400 mil euros a favor del municipi, dels Pressupostos Generals de l'Estat. I ho ha fet sense cap tipus de benefici I sense tenir en compte el color polític del pacte que governa Pollença.”
Per altra banda, Sureda ha declarat que “ara el que ens plantejam des d'Esquerra és entrar per primera vegada a l'ajuntament de Pollença. Volem ser ambiciosos I apostar per poder treure dos regidors.” Sureda ha parlat de les iniciatives de l'equip: “Ens proposam dos objectius clars: aconseguir millorar la imatge del poble I fer la vida més fàcil als ciutadans.” Darrera aquests dos objectius hi ha un desglòs de propostes, “petites actuacions encaminades en aquests dos objectius, com poden ser: la escoleta municipal, el centre de dia, la biblioteca, un lloc per als infants, entre d'altres.”