Illes Balears i Pitiüses

El president d'Esquerra Republicana de les Illes Balears i Pitiüses valora les mostres de satisfacció de totes les entitats favorables a la sobirania i al dret a decidir.

Guillem Morro, president d'ER - Illes
La jornada d’ahir, dissabte 9 de gener, passarà a la història com una de les fites més transcendentals en la recuperació de les llibertats  catalanes, arrabassades per la força de les armes borbòniques ara fa 302 anys. Esquerra Republicana de les Illes viu, amb continguda emoció i no poca esperança, tenir el privilegi de ser testimoni històric d’aquest procés d’emancipació cívic, responsable i democràtic.

Un projecte que, tot i les dificultats que s’han produït durant les negociacions, els membres d’Esquerra Republicana-Illes  sempre hem pensat que no tenia marxa enrere.  La implicació de les entitats civils, a més de les formacions polítiques independentistes, hi ha jugat un paper clau, i en aquest sentit s’ha de reconèixer i agrair. Des d’Esquerra Republicana Illes volem encoratjar a totes les forces sobiranistes de les Illes a seguir el camí emprés pel Principat, que no té altre objectiu que la independència.

Guillem Morro Veny

President d’Esquerra Republicana-Illes