Illes Balears i Pitiüses

Agustina Vilaret pren possessió com a nova diputada del Parlament "per servir la noble tasca de la política, que és la felicitat de la ciutadania"

Agustina Vilaret
La nostra companya Agustina Vilaret González ha pres possessió a la sessió plenària celebrada aquest matí com a diputada adscrita al Grup Parlamentari MÉS per Mallorca, atesa la renúncia a la condició de diputat presentada per David Abril Hervás. Formarà part de les comissions legislatives de Cultura, Educació i Esports i d'Assumptes Socials i Drets Humans.
Agustina Vilaret és professora d'institut i regidora d'Educació, Cultura, Medi Ambient i Mobilitat de l'Ajuntament de Bunyola per l'agrupació d'electors Esquerra Oberta de Bunyola (EOB). A les darreres eleccions autonòmiques formà part de la candidatura Més per Mallorca-PSM-Entesa-IniciativaVerds al lloc vuitè com a independent.
Agustina Vilaret ha promés el càrrec per imperatiu legal, "en representació del poble, que és el sobirà, i reconeixent el dret dels ciutadans de les Illes Balears a decidir lliurement el seu futur, sempre amb el zel més rigorós als drets humans". A continuació, ha afegit: "I ho faré amb esforç i dedicació, seny, respecte i afany d'aprenentatge, escoltant la gent i amb il·lusió, per servir la noble tasca de la política, que és la felicitat de la ciutadania".