La Bisbal d'Empordà

Totes les notícies

Celebració dels resultats al local d'Esquerra

Hem guanyat les eleccions!

Agraïment a tots els ciutadans i ciutadanes! Des de la secció local d’Esquerra i de tots els membres que composem la llista, volem agrair molt sincerament a totes aquelles persones que han dipositat la seva confiança en nosaltres en aquestes eleccions. A totes elles gràcies per fer que Esquerra sigui la llista més votada a les eleccions municipals a la Bisbal d’Empordà. per primera vegada. Els vots d’Esquerra han estat 1212, que representa un 33’05% dels vots emesos. Els resultats de totes les forces han estat: Esquerra: 1212 PSC: 1100 CiU: 628 ICV: 271 PP: 185 Blancs: 193 Nuls: 78 La participació en aquestes eleccions ha estat del 53’76 % del cens electoral. Gràcies a vosaltres, Seguim Avançant!

Candidatura Municipals 2011

Presentació del vídeo i la candidatura d'Esquerra a les eleccions municipals 2011 a la Bisbal

Una vuitantena de persones van assistir a l'acte de presentació del vídeo de campanya i de la candidatura d'Esquerra. Després de la projecció del vídeo, Lluís Sais va presentar un a un els membres de la candidatura i va exposar a grans trets el full de ruta pels propers quatre anys. L'Angel Planas,  en nom de tota la candidatura, va dir unes paraules. Lluís Sais resumeix l'acte en el seu facebook així: "Davant els que es dediquen a vendre fum, ERC aporta credibilitat, fets i realitats, combinats amb experiència. SEGUIM AVANÇANT!  Pels que no vau poder assistir-hi, TOT BISBAL té un document sonor penjat a la seva plana web: http://totbisbal.com/podcast/?p=episode&name=2011-05-09_erc090511.mp3

Comença la campanya electoral

Divendres, 6 de maig a les  00:00 h. va començar la campanya electoral. Nosaltres vam decidir fer la primera escampada de cartells divendres a les 10 del vespre. Dilluns 9 de maig, a les 21 h farem al Mundial la presentació de la llista i projectarem el vídeo de campanya. Us hi esperem a tots i totes.

Apunts finals

Biblioteca: Finalment, i després de sis mesos de llarga espera, el Jurat Contenciós Administratiu de Girona va autoritzar l’Ajuntament de la Bisbal a entrar a la finca annexa a l’antic escorxador i va denegar també la suspensió cautelar de l’inici de les obres de la Biblioteca Central Comarcal que havia demanat l’antic propietari, el senyor Josep Sabater Comas. No entrarem a valorar les veritables qüestions de fons ni la implicació del PSC en tota aquesta trama (encara esperem que algú justifiqui el fet que en l’oferta de taxació de la finca, presentada pel senyor Sabater, hi apareixien fax enviats des de l’empresa del senyor Romaguera o bé que els mateixos recursos que presentava el senyor Sabater eren calcats dels que presentava el PSC), però sí que davant l’aparició “estelar” del senyor Sabater en algun mitjà sentint-se “maltractat” i acusant l’Ajuntament “d’aires de presumpta estafa” voldríem fer alguna puntualització. 1a. L’Ajuntament de la Bisbal, a petició del senyor Sabater, va perllongar dos mesos més el termini legal per a presentació de la seva oferta de taxació. A dia d’avui, i veient la seva actitud, queda clar que ha estat un temps miserablement perdut. 2a. Al cap de pocs dies d’aparèixer l’escrit del Grup Municipal d’Esquerra en el darrer butlletí, es va personar el senyor Sabatera a l’Ajuntament sol·licitant una quantia addicional per compensar la tanca, el pou i el cobert que no constaven registrats i, per tant, “tancar el tema” i poder entrar a la finca. L’Ajuntament, evidentment, va rebutjar el que al nostre entendre era un mercadeig inacceptable. 3a. Quan el senyor Sabater parla de “flaire de presumpta estafa” per part de l’Ajuntament (seguint la línia del seus “amics” del PSC), com hauríem de qualificar la seva actitud, quan el Jurat d’Expropiació ha fixat el preu del m² del sòl expropiat en 281,12€, enfront dels 124,71€ que oferia l’Ajuntament i els 733€ que exigia el senyor Sabater? Davant d’això, de què hauríem de parlar? De “flaire de presumpte atracament” per part del senyor Sabater? L’home és l’únic animal que ensopega dues vegades amb la mateixa pedra: Quan ens pensàvem haver-ho vist tot, amb el vot en contra del senyor Romaguera a una subvenció per al nostre municipi de la Diputació de Girona, aquest fet inversemblant s’ha reproduït novament amb el vot contrari i el recurs presentat per part del PSC contra una major subvenció de 250.

Lluís Sais, repetirà com a alcaldable per ERC.

El dissabte 19 de febrer, es va celebrar l'Assemblea Local per ratificar la candidatura de Lluís Sais com a cap de llista per a les properes eleccions municipals del mes de maig. La candidatura de Sais fou a proposta de l'Executiva Local i va ser aprovada per unanimitat dels assistents. Sais va agrair el suport de la Secció Local i va manifestar la voluntat de seguir treballant per la Bisbal, amb l'objectiu de millorar els resultats obtinguts fa quatre anys i poder continuar la tasca iniciada durant aquesta legislatura. Lluís Sais té 44 anys i serà la quarta vegada que encapçala la llista per Esquerra Republicana de Catalunya a la Bisbal d'Empordà.