La Canonja

Totes les notícies

PER LA LLIBERTAT D'EXPRESIÓ

Posant cartells per Tarragona, semblava ben bé que fóssim al començament dels anys setanta, la clandestinitat, la foscor, la lluita per la llibertat d’expressió ....

VOTAREM

Si vols saber més coses del referèndum legal, en parlarem el proper dijous dia 21 a 2/4 de 8 del vespre al Pub Orfeó Canongí T'hi esperem, no faltis!

Aneu a aquest enllaç per veure el vídeo: https://youtu.be/JRgCvrrGdWI

INICI DE CAMPANYA A TARRAGONA

IMPRESSIONANT!!!!!! Aquesta és la definició de l'acte d'inici de campanya del SI a la Tàrraco Arena Plaça de Tarragona, amb un aforament de 9.000 persones, es va omplir de gom a gom i les que es van quedar al carrer sense poder entrar per temes de seguretat.  Tarragona ha demostrat que está per la feina, que per molt que l'alcalde Ballesteros del PSOE no vulgui la independència els seus ciutadans si que la volen, i li envien un missatge molt directe i clar. Pell de gallina.

ACTE D'INICI DE CAMPANYA DEL SI

Avui 14 de setembre de 2017 a les 8 del vespre, inici de campanya pel referèndum, omplirem la TARRACO ARENA de Tarragona, estant al costat  del nostre president de la Generalitat i dels nostres representants polítics a la Generalitat. No hi falteu, us hi esperem!

ACTE COMMEMORATIU DE LA DIADA 2017

Esquerra aquest any ens hem unit amb altres partits polítics i entitats sobiranistes per a fer l'acte d'ofrena commemoratiu tots junts, i tambè hem presentat una ofrena conjunta i carregada de simbolisme

ACTE PER LA SOBIRANIA DIA 10 SETEMBRE 2017

El tercer acte per la Sobirania, organtizat per: ANC / Ateneu Popular la Mina / Centre d'Estudis Canongí Ponç de Castellví / CUP / Esquerra / Orfeó Canongí va tenir molta assistència, malgrat el fort vent que bufaba a la plaça de Catalunya, i per messures de seguretat no vam encendre les torxes com hem fet cada any.