La Canonja

Totes les notícies

Sant Jordi 2019

Ahir vam celebrar la Diada de Sant Jordi, festivitat de gran importància per a Catalunya i per a tots els ciutadans de La Canonja. Ens ho vam passar molt bé compartint una bona conversa amb tothom que es va apropar a la nostra paradeta situada a la Plaça de la Raval. En aquest dia ens va acompanyar el Jordi Salvador, representant nostre al Congrés dels Diputats. No hi ha ningú millor per defensar els nostres interessos a Madrid. En tota la seva carrera ha demostrat ser una persona íntegra, sincera i treballadora.

Pluja d'idees

Avui us esperem a la Plaça de la Raval, per escoltar les vostres propostes. Volem contruir amb vosaltres La Canonja d'ara i la d'aquí 20 anys. Quina Canonja somnies?

GRÀCIES CANONGINS I CANONGINES

MOLTES GRÀCIES A tots els canongins i canongines que ahir vau expresar la vostra veu a través de les urnes. ERC malgrat tots els esdeveniments i els empresonaments ens mantenim ferms en la construcción del nostre país i ens sentim escalfats pel vostre suport.

VAM PLANTAR EL XIPRER

Donat els esdeveniments dels últims dies, no us havíem explicat la plantada del xiprer el passat dissabte dia 30 de setembre. Vam plantar el xiprer com a simbol de l'onze de setembre de 2017, fets mels tràmits amb l'ajuntament ens va dir que a la plaçeta dels antics rentadors no podia ser perqué la volien remodelar, per tant ens queda aqueta, la plaça d'Europa, que en aquestes dates és ben significativa, serem un nou país d'Europa, i ja des d'avui hi plantem aquest xiprer, arbre amb moltes simbologies, ja pels antics grecs era un simbol de la bellesa femenina i fa uns segles se'l cosidera l'arbre del simbol de l'hospitalitat.   També nosaltres volem que aquest sigui pels canongins i canongines simbol d'hospitalitat del nostre poble envers la resta de pobles i cultures. Aquí us deixem un recull fotogràfic del moment.

HEM VOTAT

GRÀCIES A TOTS!! Gràcies  a tots els que vau estar en tot moment al costat del institut, als que vau demostrar que sou els veritables demòcrates d’aquest país, sens vosaltres no hauria estat possible. Gràcies canongins i canongines que des de les 5 de la matinada i fins a les 9 del vespre ens vau acompanyar en un acte tant important pel país i malgrat els esdeveniments que estaven passant arreu, des d’aquí el nostre suport a totes les víctimes de l’atac del govern espanyol. A la Canonja 1.118 canongins es van apropar a fer ús de la seva llibertat d’expressió.

ASSEMBLEA OBERTA

DEFENSEM EL REFERÈNDUM Avui divendres a les 8 del vespre a l'assemblea oberta a tothom, en la que intentarem acordar detalls a tenir en compteel propir diumenge 1-O, ho farem a l'Ateneu Popular La Mina.

ANEM A PLANTAR EL XIPRER

Plantarem el xiprer que volem que sigui simbol de l’onze de setembre del 2017, tal i com vam dir a l’ofrena floral el passat dia 11. Doncs bé, fets els tràmits amb l’ajuntament ens va dir que a la plaçeta dels antics rentadors no podia ser perqué la volien remodelar, per tant ens queda aquesta, la plaça d’Europa, que ens aquestes dates és ben significativa, serem un nou país d’Europa, i ja des d’avui hi plantem aquest xiprer, arbre amb moltes simboligies, ja pels antics grecs era simbol de la bellesa femenina i fa uns segles se’l considera l’arbre del simbol de l’hospitalitat.  També nosaltres volem que aquest sigui pels canongins i canongines simbol d’hospitalitat del nostre poble envers la resta de pobles i de cultures.