La Canonja

Totes les notícies

Parlament

Ja estem aquí!

Avui, 15 de juny, a les 12:00 s´ha realitzat l'acte de constitució de l'ajuntament. Ha estat una diada de gran orgull, pel nou regidor i pel partit a qui representa. Esquerra Republicana de Catalunya ha tornat a entrar a l’ajuntament. I arribem aquí, amb humilitat, amb la certesa de saber que estem començant un nou camí, amb tot el que implica el verb començar, iniciar. I amb el convenciment de que hi ha molta feina a fer. I de ganes de treballar no ens en manquen.

Gràcies

Moltes gràcies!

Moltes gràcies canongins i canongines. Gràcies per confiar amb nosaltres, amb aquest projecte que és tan vostre com nostre. Ens heu obert les portes de l’ajuntament. De bat a bat. I ara tenim el deure de fer afectiu aquest préstec, de treballar per al poble, per tal de que sigui el que tots i totes volem, el que tots i totes ens mereixem. Ens esperen 4 anys de molta feina, que farem amb molta il·lusió. I esperem que contacteu amb nosaltres, que ens digueu les  vostres necessitats, les vostres esperances, els vostres desitjos. Per què, i no cal oblidar-ho mai, estem al vostre servei. Gràcies, gràcies i més gràcies.

Sota la pluja

Obren's la porta de l'ajuntament

Avui s’acaba la campanya de les eleccions municipals del 2019. Durant aquests dies us hem volgut transmetre el nostre projecte, que desitgem que us el feu vostre. Ens hem trobat, hem berenat, hem parlat, hem intercanviat impressions, idees i propostes. Han estat unes jornades molt interessants per tal de fer-vos conèixer La Canonja que volem. Per ara. Per d’aquí a 20 anys. I no només això. Proposem una altra forma de fer política, un canvi necessari. Ara és l’hora que els valors republicans entrin en joc en la política municipal. I no hi ha ningú millor per a fer aquesta tasca que nosaltres, que ERC de La Canonja. Us hem presentat un projecte ambiciós, complet, transversal. I aquesta casa es sustenta sobre 4 pilars, que és la base de tot, donant estabilitat a aquest programa. I aquests pilars han d’estar recoberts per la transparència, que ha de ser la costura que ho lliga tot. I aquests 4 eixos són: política social, política mediambiental, política cultural i política ciutadana. I per a tot això, demanar-vos la vostra confiança.

Cloenda campanya municipals 2019

Cloenda Campanya Municipals 2019

El proper divendres dia 24 de maig ens agradaria que ens acompanyéssiu en l’acta de cloenda de la campanya de les eleccions municipals d’aquest any, 2019. Estarem al carrer de les Garrigues, tota la tarda, per tal de comentar i explicar el nostre projecte, per tal de portar els valors republicans a l’ajuntament de La Canonja. Ara és l’hora! I alguna sorpresa tenim reservada per a tots i totes! Us esperem!

Conversa amb els canongins i canongines

Berenar - col·loqui. Tot un èxit.

Ahir, divendres 17 de maig de 2019, vàrem celebrar el col·loqui – berenar amb tots els ciutadans del poble que vàreu poder assistir. Des d’ERC de La Canonja estem molt contents de l’experiència. Tot un èxit. Durant les gairebé tres hores que vàrem compartir, es van tractar un gran nombre de temes: socials, culturals, entitats, serveis municipals, concessions,... Durant aquesta estona vam poder veure que hi ha molta feina per a fer, per tal de tenir La Canonja que tots i totes volem, que tots i totes mereixem. Agafem el testimoni de totes aquestes peticions i lluitarem per a fer-les possibles. Tenim un enorme repte per a dibuixar La Canonja d’ara i del futur. Tenim l’empenta, la il·lusió, l’energia, força i capacitat per a fer-ho possible. Confieu en nosaltres!

ERC de La Canonja cuina per a tots els canongins i canongines

ERC DE LA CANONJA CUINA PER A TOTS ELS CANONGINS I CANONGINES

El proper divendres dia 17 de maig, ens trobarem en el saló d’actes de l’Escola Pública de La Canonja per fer un col·loqui, per escoltar-vos. Però, no només ens trobarem allà per xerrar, sinó que us cuinarem. Podreu provar els plats que us portarem. Es pot  tenir una millor conversa, si aquesta s’acompanya amb un mos. Us esperem!

Membres de la llista amb la Helle Kettner i el Jordi Salvador

PRESENTACIÓ LLISTES ERC DE LA CANONJA. MUNICIPALS 2019

Avui ha estat un dia molt importat per Esquerra Republicana de La Canonja, ja que hem presentat la llista amb la què volem guanyar les eleccions municipals. Un equip de gent preparada, amb ganes de treballar per aquest projecte, amb il·lusió per treballar pel poble. Un projecte que ha de portar els valors republicans a l'ajuntament, valors que han de regir el dia a dia de la política municipal. I estem molt orgulloses i orgulloses de que en aquest dia que ens il·lusiona molt, ens hàgiu acompanyat en aquest acte, presentat pel Joan Galera i tancat pel Marc Salla. Agrair especialment la presència de la Helle Kettner,  candidata al Parlament Europeu i el Jordi Salvador, diputat al Congreso. Són dos valors imprescindibles d’ERC, valors que defensen i defensaran els interessos de tots els ciutadans. En el transcurs de l’acte el candidat a l’alcaldia per ERC La Canonja, Marc Riu, ha explicat el programa que es presenta en aquestes eleccions, el qual, tal com ha citat, és un projecte ambiciós, complet i transversal. Una casa que es sustenta sobre 4 pilars, que són la base del tot, donant estabilitat al programa. I els 4 pilars han d’estar recoberts per la transparència, que ha de ser la costura que ho lliga tot. Els quatre eixos referits són política social,  política mediambiental, política cultural i política ciutadana. Els membres d'aquesta llista són: 1.         Marc Riu i Rusell 2.         Montserrat Constantí Fernández 3.         Inmaculada Iglesias Cirac 4.         Marc Salla Bofarull 5.         Mercè Salla Bofarull 6.         David Fernández Martínez 7.         Eva Fuentes Cabrera 8.         José Alberto Papaseit García 9.         Maria Esther Martínez Ramírez 10.       José Ferran Fortuny 11.       Cynthia Elizabeth Caisaguano Vasquez 12.       José Antonio Gené Fortuny 13.       Joaquim Safont Cervera 14.       1er suplent: Ramon Ruiz Agustí

ANUNCI ACTE PRESENTACIÓ LLISTES MUNICIPALS MAIG 2019