La Canonja

Totes les opinions

Marc Riu i Rusell

Paraules en la presa de possessió del càrrec de regidor

Presa possessió càrrec regidor

Felicitats a l’il·lustríssim senyor alcalde. Felicitats als meus nous companys i companyes de trajecte. Gràcies a tots i totes per la vostra assistència. Maite (regidora JxCanonja), espero que et recuperis el més aviat possible. Avui és un dia de gran orgull, per mi i pel partit a qui represento. Avui Esquerra Republicana de Catalunya ha tornat a entrar a l’ajuntament. I arribem aquí, amb humilitat, amb la certesa de saber que estem començant un nou camí, amb tot el que implica el verb començar, iniciar.

Il·lusiona't per La Canonja

Presentació llista electoral municipals 2019

Deixeu-me que faci una reflexió, abans de parlar de La Canonja, que és pel que hem vingut. Estem vivint un moment històric, a tot Catalunya, a La Canonja. Només cal mirar els resultats que vàrem tenir a les eleccions generals d’ara fa uns dies. Ciudadanos és la segona força política. VOX va aconseguir 190 vots. 190 vots. El 5.68 %. Veïns i veïnes nostres els van votar. I dades com aquesta ens ha de mantenir alertes, a què hem de sortir i seguir treballant, cada dia, cada instant.