La Canonja

Totes les opinions

Discurs Diada Nacional de Catalunya, Castell de Masricart

Ofrena floral al pati del Castell de Masricart (la Canonja) (gentilesa de Alberich Fotògrafs)

Molt bon dia a tothom. Avui, 11 de Setembre, diada Nacional de Catalunya, ens reunim aquí per tal de retre un sentit homenatge a totes aquelles persones que van lluitar i lluiten per la defensa de la llibertat, la llengua i la identitat de totes les catalanes i catalans, per exaltar els valors de la nostra Nació i recordar la nostra història. No demanaré perdó. No demanarem perdó. No ens disculparem per treballar, amb perseverança i amb dignitat, per una Catalunya més solidària, més justa, més pròspera econòmicament  i més equilibrada.

Article a La Canonja Informa nº 72

Ja estem aquí. Avui comença la primera (de moltes) intervencions en aquest espai. I, quan s’arriba a una nova casa, és d’educació presentar-se, explicar, encara que sigui breument, què venim a fer, quins són els nostres objectius. ERC arriba aquí, amb humilitat, amb la certesa de saber que estem començant un nou camí, amb tot el que implica el verb començar, iniciar. I amb el convenciment de que hi ha molta feina a fer.

Marc Riu i Rusell

Paraules en la presa de possessió del càrrec de regidor

Presa possessió càrrec regidor

Felicitats a l’il·lustríssim senyor alcalde. Felicitats als meus nous companys i companyes de trajecte. Gràcies a tots i totes per la vostra assistència. Maite (regidora JxCanonja), espero que et recuperis el més aviat possible. Avui és un dia de gran orgull, per mi i pel partit a qui represento. Avui Esquerra Republicana de Catalunya ha tornat a entrar a l’ajuntament. I arribem aquí, amb humilitat, amb la certesa de saber que estem començant un nou camí, amb tot el que implica el verb començar, iniciar.

Il·lusiona't per La Canonja

Presentació llista electoral municipals 2019

Deixeu-me que faci una reflexió, abans de parlar de La Canonja, que és pel que hem vingut. Estem vivint un moment històric, a tot Catalunya, a La Canonja. Només cal mirar els resultats que vàrem tenir a les eleccions generals d’ara fa uns dies. Ciudadanos és la segona força política. VOX va aconseguir 190 vots. 190 vots. El 5.68 %. Veïns i veïnes nostres els van votar. I dades com aquesta ens ha de mantenir alertes, a què hem de sortir i seguir treballant, cada dia, cada instant.