La Garriga

Per Nadal, cada ovella al seu corral

Des de l’àrea de Comerç ha estat complicat preparar la campanya de Nadal. Ens costa imaginar unes festes i unes celebracions lluminoses, quan el presidi i l’exili del Govern i dels jordis ens ofusquen l’ànim. La possibilitat d’una magnànima llibertat ‘condicionada’ és només un rumor quan escrivim aquestes línies. En qualsevol cas, el mal ja està fet i tots ells segueixen pendents d’uns càrrecs per delictes inversemblants, inventats. La resta de la gent ens sentim còmplices del Govern en l’exercici del dret legítim a l’alliberament nacional, i des de la Garriga, us traslladem el nostre escalf més sentit.
Però com ha escrit Oriol Junqueras des de la presó, “l’hivern deixarà pas a la primavera”. Les festes de Nadal són també això: enfrontar-nos plegats a la foscor per vèncer-la. Ens retrobarem amb els nostres i també procurarem mantenir vives les il·lusions entre els més petits.
Hem treballat amb els comerciants de la Garriga per donar encara més valor a la dita “per Nadal, cada ovella al seu corral”. L’oferta dels establiments del poble és ben diversa. La qualitat i els preus, així com els serveis addicionals, conviden a voltar pels carrers per fer les compres d’aquests dies i les activitats programades. Els republicans sempre hem tingut la convicció que una de les formes més eficaces d’enfortir el país, que tot torni a la normalitat, és dinamitzant l’economia local.
Per Nadal tothom –TOTHOM!– a casa.
Article publicat al Garric de desembre de 2017