La Garriga

Presentem la candidata Dolors Castellà

Hi assistirà la portaveu republicana Marta Vilalta
Dolors Castellà farà pública la seva candidatura a l’alcaldia de la Garriga aquest dijous 12 de juliol. L’acte, obert a tot el poble, el convoquen Esquerra Republicana i Acord Independentista per la Garriga i es celebrarà al pati de can Raspall a partir de les 19.30 h.. Comptarem amb la presència de la portaveu nacional dels republicans, Marta Vilalta.
Castellà, actualment regidora d’Acció Social a l’ajuntament de la Garriga, explicarà les línies marc de l’argumentari que anirà desenvolupant al llarg dels mesos que queden fins les eleccions municipals del  maig del 2019.
Les bases d’ERC i d’Acord van escollir Dolors Castellà el passat 15 de març, essent l’única candidata que es presentava per encapçalar la llista d’ERC amb Acord. Castellà relleva Neus Marrodán al capdavant del cartell republicà, tot i que l’actual primera tinent d’alcalde ja anunciat que continuarà implicada en el projecte d’esquerres de la Garriga.