La Garriga

Gràcies la Garriga!

Comunicat de valoració de les eleccions municipals del 2019
  • Esquerra Republicana de Catalunya i Acord Independentista de la Garriga som la primera força a l’ajuntament. Som la força que més ha crescut: hem passat de 4 a 6 de regidors i és la continuació d’una llarga trajectòria de compromís amb el poble i de responsabilitat al govern. Aquesta victòria és el millor favor que podem fer a les preses i presos polítcs i a les persones exiliades;
  • Felicitem Junts per al Garriga perquè també ha tret uns bons resultats a l’ajuntament i, sobretot, per la maganífica victòria a les eleccions europees;
  • La Garriga és més independentista. Mantenim els 14 regidors per la república catalana, gràcies també a l’augment de suports a la CUP la Garriga. Això ens porta a una “normalitat republicana” i amb una clara majoria d’esquuerra amb l’ascens del PSC;
  • L’unionisme és minoritari a la Garriga. I el poble ha dit ben clar que vol diàleg i convivència;
  • Parlarem amb tothom per tal d’arribar a consensos, des d’un nou lideratge i un nou estil de fer les coses. Ens cal obrir una etapa transformadora al poble i ho hem de fer amb tothom i això també vol dir una oposició implicada en els projectes de poble;
  • La nostra manera de fer forta la república és governar bé i a favor de tothom;
  • Insistim: gràcies! El nostre equip està a punt per posar-se a fer la feina.
  • Insistim: gràcies! El nostre equip està a punt per posar-se a fer la feina.
Visca la Garriga i visca la República catalana.