La Llagosta

Donec perficiam

El passat dia 3 de Març va ser un dia molt especial per a la secció local de ERC-La Llagosta, vàrem tindre l’oportunitat de retrobar-nos uns quants amics i amigues i compartir una tarda distesa i de joia sota un desig comú i compartit, l’amor per Catalunya, el nostre país. És per això que voldríem agrair, les vegades que faci falta, i ara a través d'aquestes línies l’esforç i el recolzament de tota la gent que els darrers mesos ens han fet costat, tant el dia del referèndum del 1-Oct. i els dies posteriors, com el 21-D, o alhora de muntar paradetes informatives, o a sumar-se a concentracions i manifestacions, a tots i a totes, gràcies infinites. Gràcies per comprendre que arribada l’hora, el país us necessitava i per donar un pas endavant, i que encara ara queda molta feina a fer, fins a la normalització i recuperació de les nostres institucions sota el 155, i l’implementació de la República Catalana votada el 1Oct.
ERC-La Llagosta està i estarà dedicada en cos i ànima a fer de La Llagosta un poble millor i a la defensa del nostre país i les seves institucions, doble prioritat, nobles objectius.

Tot recordant les paraules del nostre estimat President Lluís Companys que deien: “Totes les causes justes del món tenen els seus defensors, en canvi Catalunya, només ens té a nosaltres”. Us animem a continuar la lluita amb nosaltres, també a fer costat a les convocatòries que facin la ANC, Òmnium o els CDR’s, tots junts sumem, tots junts guanyarem.

Fins el final (Donec perficiam)