La Llagosta

Venim de lluny i anem cap el futur, assemblea local

Avui divendres 1 de juny hem celebrat la nostra assemblea local, ordinària i alhora extraordinària. Els motius que ens han dut fins aquí són el resultat de molta feina feta i tocava recollir els fruits. Ho hem volgut celebrar a lo gran, amb més democràcia, amb més transparència, convidant a la nostra assemblea i donant veu i vot als amics i amigues de la nostra formació política.
La tasca feta per la fins ara executiva local ens ha portat en els últims comicis als nostres millors resultats electorals. Fer visible la nostra feina en els moments crítics del país i la tasca feta des de l´oposició al ajuntament, ha apropat els ideals republicans a la ciutadania del nostre poble i això ha donat com a resultat l´augment en el nombre d´afiliats/des i amigues/cs. Però no tan sols hem assegurat el present, també hem treballat i hem aconseguit crear el Jovent Republicà de La Llagosta, projectant cap al futur l´ideari republicà en la nostra població.
És per això que l´ampliació de l´executiva que avui hem aprovat de 4 a 11 membres, és un èxit per a nosaltres, com ho és també l´elecció del cap de llista per les properes eleccions municipals del 2019, en Xavier Cols. El seu renovat lideratge anirà acompanyat del millor equip humà que ja comença a treballar per aconseguir els nostres millors resultats en unes eleccions locals.

Finalment felicitar als nous i noves integrants que juntament amb l´executiva actual queda conformada de la següent manera:

-Presidencia local, Marc Pedrós i Manchado.
-Secretaria de Política municipal i Portaveu del Grup Municipal, Xavier Cols i Motoso.
-Secretaria d´Organització, Joan Josep Martínez i Torà.
-Representant de les JERC, Nayara Pedrós i Cabrillana.
-Secretaria d´Imatge i Comunicació, Laura Safón i Villalba.
-Secretaria d´Economia, César Herrero i Santillana.
-Secretaria de la Dona, Ingrid Traveria i Torrecillas.
-Secretaria de Nova Ciutadania, Carlos Llorà i Fernández.
-Adjunt a Imatge i Comunicació, Ferran Hernàdez i Fernández
-Adjunt a Organització, Héctor Arenas i pérez.
-Vocal, Anna Sánchez Quiles.