La Llagosta

Bona festa major.

festamajor18
BONA FESTA MAJOR 2018
Des d’Esquerra Republicana desitgem a tots els llagostencs i llagostenques que passeu una bona Festa Major, esperem que la disfruteu amb joia un cop més, sortint al carrer i gaudint de les propostes lúdiques programades. I passat l’estiu retorna l’activitat política i ja ens espera la recta final d’una legislatura, ( al maig de l’any que ve tindrem eleccions municipals), on particularment i fent una valoració del nostre grup municipal, creiem que hem complert les expectatives que en nosaltres estaven dipositades, ens hem fet grans, ens hem consolidat com una força política seriosa i que treballa amb rigor. Per això i ja fa mesos, hem començat a treballar en el nou programa electoral i la candidatura de ERC que presentarem per a les properes eleccions municipals, esperem rebre un cop més la vostre confiança arribat el moment, el nostre objectiu, continuar treballant per a la millora del poble i del país. Però toca ara veure les noves ordenances fiscals presentades per l’equip de govern i si tornarà a haver per 4rt any consecutiu pujada en els rebuts de l’IBI, escombraries i aigua, en el tema de l’aigua per cert, tots els grups polítics estem treballant perquè un cop vençut el contracte amb SOREA el 2017, puguem recuperar i portar la gestió de l’aigua a La Llagosta de forma directa.