L'Ametlla del Vallès

Totes les notícies

Bases del programa electoral 2019-2023

Aquí us presentem els 40 punts base del nostre programa (http://locals.esquerra.cat/lametllavalles/document/8872) És el què ens defineix i proposem pel poble, amb el poble, perquè sou molts els que se'ns heu apropat per aportar i comentar. No podia ser de cap altra manera que fer de la comunicació directa amb tots els veïns, el nostre pal de paller per impulsar l'Ametlla del Vallès cap a un model de poble on totes i tots ens puguem sentir còmodes, segurs i emparats. I també destaquem 10 punts que seran les nostres primeres accions de govern als 100 primers dies: 1. Auditoria de comptes de l’Ajuntament. 2. Retornar al Ple les competències que es van traspassar a la junta de Govern, per fomentar així major consens en les decisions. 3. Assessorament i contacte amb totes les parts implicades en el projecte de Can Draper per reconduir la situació actual. 4. Creació d’un calendari de trobades periòdiques amb totes les entitats del poble per conèixer les seves inquietuds, necessitats i projectes. 5. Elaborar l’estudi de millora per fer més intuïtiu, fàcil d’utilitzar i atractiu el web de l’Ajuntament, dedicant-hi més recursos. 6. Iniciar les converses amb el comitè d’empresa per millorar la relació de llocs de treball del personal de l’Ajuntament. 7. Creació del Pla bàsic d’emergències municipals (PBEM). 8. Creació del Pla de rehabilitació dels edificis municipals. 9. Iniciar la xarxa de zones d’esbarjo i higiene canina (pipicans) de l’Ametlla. 10. Identificar les zones escolars amb senyalística amigable per incentivar el civisme i facilitar la mobilitat.

Presentació de la candidatura

Moltes gràcies per venir! Ahir el temps no acompanyava... i així i tot la sala es va quedar petita! Ara ja sabeu una mica més QUI i COM som. Gent de tots els àmbits del poble que volem fer poble. Durant els pròxims dies explicarem QUÈ ens proposem fer a través de les xarxes socials i els propers actes que estem preparant. Seguim!

Xerrada amb Alba Vergés

Ahir vàrem gaudir de gairebé dues hores amb la Consellera de Salut Alba Vergés, la candidata al senat Muntsa Marzábal i el candidat a l'alcaldia de l'Ametlla del Vallès Pep Moret Tanyà. També ens van acompanyar la Dolors Castellà candidata per La Garriga i el president comarcal d'Esquerra Republicana al Vallès Oriental Oriol Ramon. Xerrada amb Alba Vergés Bosch: “Ens mereixem un país on no falli la justícia, ni l’escola, ni la sanitat. Aquest és el nostre poder, el poder democràtic de cada vot”. Ser republicà és parlar d’escoles i de salut. “Feina, escoles, salut i famílies”. Això és el què l'Oriol Junqueras li va escriure en un paper “com a prioritat del nostre dia a dia. És per això que volem la República”, quan aquesta setmana passada el va anar a visitar a Soto del Real. La consellera ens fa coneixedors de la voluntat de posar l’atenció primària al centre, per atendre problemes de salut però també per prevenir i fer promoció de la salut. Hem debatut el futur que volem en la República Catalana, amb valors com a base de la cohesió i treball en equip entre política, sectors econòmics i empresarials, societat civil i cultural. El #28A sortirem a exercir allò que els fa tanta ràbia i tanta por, omplirem les urnes de llibertat.

Voluntariat, Ametlla, Fundació, Cavall

Visita a la Fundació Teràpia a Cavall

Aquest cap de setmana hem estat de visita a la Fundació Teràpia a Cavall. https://fundacioterapiaacavall.org/ca/entrada/ La Maite i l'Imma ens han rebut i ensenyat què és, qui són i com ho fan. La FTAC és una entitat sense ànim de lucre que, amb una combinació única de cavalls, teràpia i entorn natural, es dedicada a millorar la qualitat de vida de nens i nenes amb diversitat funcional o necessitats especials, ajudant-los a aconseguir els objectius terapèutics traçats, en un ambient relaxat, segur i divertit. La Fundació ha especialitzat els seus serveis centrant-los en l’atenció a la infància més precoç, entre els 18 mesos i els 12 anys. Els seus usuaris són, principalment, de Barcelona i de ciutats situats en un radi d’uns 60 km de l’Ametlla del Vallès, on es troben les seves instal·lacions. Compta amb un programa de col·laboració basat en: Voluntariat – persones que cedeixen el seu temps per ajudar en les sessions d’hipoteràpia. Amics FTAC – persones que fan un donatiu, ja sigui econòmic o en espècies. Empreses amigues – empreses que realitzen donatius econòmics dins del seu programa de RSC o organitzen activitats amb els seus treballadors per col·laborar amb FTAC, ja econòmicament, donant serveis o col·laborant com a voluntaris. Hi ha diverses opcions fàcils i satisfactòries de col·laborar amb FTAC, ja sigui en forma de temps, diners o donatius en espècies (com pinso per als cavalls, per exemple). I tenim molt clar que desde l'ajuntament i el poble es pot fer molt més per ajudar a les persones i fundacions que ajuden a nens i nenes. Us convidem a veure el video i a donar-vos una volta pel seu web per conèixer de primera mà la Fundació.

Candidats de la llista municipal d'Esquerra Republicana de l'Ametlla del Vallès

Llista per les municipals

Ahir l'assemblea d'ERC a l'Ametlla del Vallès, juntament amb militants i amics, va acceptar la proposta de llista per les eleccions Municipals del pròxim mes de maig. Una llista cremallera de paritat de dones i homes amb diversitat d'ànimes i pensaments i amb un únic objetiu: treballar colze a colze perquè l'Ametlla sigui el poble que totes i tots volem. I sempre des de la més absoluta honestedat i humilitat. L'Ametlla s'ho val!  Seguim! En breu anirem presentant una per una totes aquestes valentes i valents!

Pensant en tothom

Dissabte ens vàrem reunir amb la Maria, testimoni de les dificultats que tenim els veïns de l'Ametlla amb discapacitats físiques quan ens hem de moure pels carrers del poble. Hem fet un petit recorregut des del local d'ERC situat al Passeig fins al pavelló, i hem confirmat les mancances que patim. La difusió i conscienciació més un programa urgent d'adaptació de les infraestructures municipals serà un dels nostres pilars per millorar la convivència. #inclusió #TreballemPerTu #FemPobleXqSomPoble #milloresMunicipals#municipisrepublicans

Dolors Castellà (candidata a la Garriga), Joan Tardà (diputat al Congrés), Pep Moret (candidat a l'Ametlla del Vallès)

A Esquerra teixim sinèrgies

Un dia especial amb els companys i companyes d' Acord+ERC la Garriga i la Dolors Castellà, en la presentació de la llista electoral per les properes eleccions municipals. Hem estat companyants per un monstre de la política, en Joan Tardà. Un polític molt valorat i millor persona en la proximitat. Ens ha transmès molta sabiduria i coneixament, que segur que ens servirar per millorar les nostres accions a cada poble. Esquerra Republicana de l'Ametlla del Vallès amb Pep Moret Tanyà volem arribar molt lluny teixint sinèrgies i col.laboracions. Moltes gràcies per la invitació! #SomHi

Us escoltem

Us escoltem. La intenció del nostre grup és escoltar i conèixer millor el nombre més gran de sensibilitats de L'Ametlla del Vallès. Per això anirem fent un seguit d'estades a diferents punts del poble per tal que tots els interessats us pugueu acostar a parlar i opinar. Aquest diumenge estarem a la Ctra. de Puiggraciós, al costat del Restaurant Can Sous, de 11 h. a 13 h. Us esperem, per fer poble. Cada setmana anirem publicant els llocs on anirem col·locant-nos. Us esperem. Fem poble perquè som poble.

erametllav,esquerra republicana,pep moret,ercametlla,municipals,municipis republicans,vallès oriental, 39de39,

39 de 39 al Vallès Oriental

Ahir vam ser a Mollet del Vallès a la presentació de les candidatures del Vallès Oriental. Estem molt orgulloses i orgullosos que tota la gent de la nostra comarca pugui optar a una candidatura republicana d'esquerres real!!! Per primera vegada a la història tenim representació als 39 municipis vallesans, i continuem sent la força política més arrelada a tot el territori català.