L'Ametlla del Vallès

Totes les notícies

Tots som Barcelona

Esquerra Republicana condemna sense pal·liatius l'acció terrorista que ha tingut lloc avui a la ciutat de Barcelona i ofereix tot l'escalf i el seu més sentit condol als familiars i amics de víctimes i ferits. Seguint les recomanacions dels cossos de seguretat, aconsellem que tothom es mantingui informat pels canals oficials i lluny de la zona on s'han produït els fets. Esquerra Republicana ha suspès tots els actes previstos per avui. Els responsables d'Esquerra Republicana a la Generalitat i a l'Ajuntament treballen en aquests moments perquè Barcelona recuperi la normalitat com més aviat millor. Esquerra Republicana de Catalunya al Vallès Oriental deplora l'atropellament massiu que avui a les 5 de la tarda ha segat la vida a persones i n'ha ferit moltes d'altres. No hi ha excusa que pugui explicar un acte com aquest que, a hores d'ara, el cos de Mossos d'Esquadra ja ha qualificat d'acte terrorista.   L'acte terrorista d'aquesta tarda ens fa subratllar el nostre compromís amb la democràcia i la llibertat i ens solidaritzem sense fissures amb totes les víctimes d'aquest acte que busca generar por i incertesa. Davant d’això ens comprometem, en la mesura de les nostres forces, a lluitar incansablement per la pau i la fraternitat.

Congrés Comarcal

Mònica Palacin, secretària d'Organització del partit, reivindica el paper de les dones si realment Esquerra vol ser el partit hegemònic de Catalunya.