L'Ametlla del Vallès

Totes les notícies

Aturada general

El seguiment de l'aturada general ha estat un èxit al nostre municipi, seguit pel 90% del nostre comerç. Gràcies a tots!

MANIFEST ‘CATALUNYA EN ESTAT DE SETGE’ ACM i AMI

Associació Catalana de Municipis Associació de Municipis per la Independència MANIFEST ‘CATALUNYA EN ESTAT DE SETGE’ El Govern legítim de Catalunya va sorgir després de la celebració de les eleccions del passat 27 de setembre de 2015. Uns comicis que van registrar la major participació de la història, amb més del 70% de votants i que van donar una majoria parlamentària independentista compromesa i amb el mandat expressat pels seus votants, de culminar democràticament el procés sobiranista. Catalunya viu un moment crucial per al seu futur polític i social. Les operacions de la Guàrdia Civil d’aquests últims dies escorcollant impremtes, magatzems, mitjans de comunicació privats, empreses de correu postal, i la Fiscalia cridant a declarar més de 700 alcaldes i alcaldesses catalans, han culminat avui creuant una línia que mai haurien d’haver creuat, entrant impunement en seus oficials del Govern de la Generalitat i detenint treballadors públics i alts càrrecs. Avui no és un dia normal. Avui és un dia molt trist per la democràcia d’aquest estat decadent. El govern de l’estat espanyol, sense cap empara legal, ha suspès de facto l’autonomia de Catalunya, amb l’únic objectiu d’intentar aturar el referèndum convocat pel proper 1 d’octubre. Amb l’excusa de no permetre que la ciutadania catalana es pugui expressar a les urnes, ha decidit utilitzar qualsevol mitjà per instal·lar un estat de por i setge a Catalunya. Una por que els catalans ja fa temps que hem abandonat per substituir-la per la fermesa, la serenitat i el compromís. No ens espantaran!!! Drets fonamentals com la llibertat d’expressió i la llibertat de premsa han quedat greument retallats per un govern estatal, que no dubta en fer servir tot el seu aparell per fer callar els catalans. Davant d’aquests atacs directes i contundents, els veïns i veïnes dels nostres pobles i ciutats condemnem i rebutgem l’actitud del govern espanyol i diem ben alt que no deixarem de reivindicar les urnes i el nostre dret a decidir lliurement el nostre futur polític.