L'Ametlla del Vallès

Plè ordinari del setembre

Els regidors d’ERC de l’Ametlla del Vallès s’estrenen en la presentació de mocions i propostes al Ple ordinari del setembre

Els regidors d’Esquerra Republicana de Catalunya de l’Ametlla del Vallès van presentar una proposta d’aprovació d’una penalitat per incompliment de contracte del servei de neteja de les dependències municipals i escoles, i les mocions per avançar cap al Residu Zero i de suport a la 3a vaga del clima i per l’emergència climàtica del 27 de setembre passat. També van respondre a les inquietuds de les persones de l’Ametlla que van participar dels precs i preguntes, sense limit de temps, com ja haviem abançat al nostre programa: el plè pel poble.

La regidora de Gent Gran, Barris i Festes, Raquel Luque va ser l’encarregada de presentar la proposta. La regidora Mireia Morillas, de Medi Ambient, Turisme i Comerç, Consum i Promoció Econòmica, va presentar la moció cap al Residu Zero i va explicar que el nostre poble encara té molt camí per recórrer per aconseguir un percentatge de reciclatge i de recollida selectiva que entri dins dels estàndards acceptables. Des d’Esquerra Republicana de Catalunya de l’Ametlla del Vallès, i segons el nostre programa electoral, treballarem per millorar la selecció de residus, el reciclatge i la reutilització. També el regidor Gustau Saeta va presentar i defensar la postura del nostre Ajuntament en suport a la lluita contra el canvi climàtic. També va encoratjar els nostres conciutadans i conciutadanes a ser conscients del nostre entorn, valorar-lo i defensar-lo i a emprendre accions per contribuir a la frenada i el revertiment del canvi climàtic en el que estem immersos.