L'Ametlla del Vallès

Marxa de torxes

Ahir vàrem assistir a la baixada de torxes que organitza des de fa anys l'ANC del nostre poble. L'assistència va ser d'unes 200 persones.

Aquest any la baixada pel passeig va ser molt bonica i vistosa. El fet d'ajuntar la celebració de l'11 de setembre (anul·lada per la pluja) i la commemoració del referèndum ha tingut un bon resultat, ja que el final de la marxa i l’arribada a l'escola Bertí amb els parlaments i el sopar va servir per agermanar una mica més les veïnes i veïns que hi vàrem ser. Vam recuperar l'esperit de l'1-Oct de 2017.

Abans del sopar vàrem poder escoltar, per veu de la sòcia de l'ANC Montse Garrell, la lectura de la carta commemorativa de Jordi Sánchez i Jordi Cuixart que varen escriure pels actes d'aquest any. Després hi va haver tres lectures més per veu dels tres representants polítics dels grups independentistes del poble: Artur Baró, president de la secció local d'Esquerra Republicana a l'Ametlla del Vallès, Roser Ametller, representant de Junts x l'Ametlla, i Jan Santaló, portaveu de l'Associació d'electors Ametlla't.

Des d'ERC de l'Ametlla del Vallès vàrem agrair que se'ns convidés a l'acte i tinguéssim l'oportunitat de llegir la carta que el nostre president, Oriol Junqueras, va escriure per l'1 d'octubre d'aquest any i que va ser llegida pel seu pare a Fonollosa en l'acte central d'Esquerra Republicana de Catalunya per la commemoració del referèndum de 2017.

Gràcies a tothom per mantenir viu el poder del poble. Si persistim, guanyarem.
Salut i República!