L'Ametlla del Vallès

Millora de mobilitat a l'institut i a l'escola Els Cingles

Institut Eugeni Xammar de l'Ametlla del Vallès
La feina del dia a dia dels nostres regidors de vegades no és gaire visible perquè es tracta de petites actuacions, de reunions que es mantenen amb col·lectius i entitats o de projectes a mig o llarg termini que demanen atenció continuada, però no volen gaire soroll.

De tota manera, us podem avançar que el nostre regidor d’Educació, Gustau Saeta, està plantejant canvis en la mobilitat a l’entorn de l’institut i l’escola Els Cingles, amb la idea de millorar la zona d’aparcament i, a proposta de l’AMPA, obrir un camí de vianants que connecti el pàrquing amb l’accés posterior del CEIP. Aprofitant aquestes actuacions, la regidora de Medi Ambient, Mireia Morillas, està treballant en un projecte per millorar els camins circumdants a l’institut i a l’escola de dalt, de manera que la gent pugui gaudir de més camins per passejar per la zona alta de l’Ametlla. Actualment s’estan acabant d’arranjar tots els camins rurals.