L'Ametlla del Vallès

Regidoria de Barris

Barri de la Miranda, de l'Ametlla del Vallès
Una de les feines que fan els nostres regidors, de manera continuada, és reunir-se amb les diverses entitats i col·lectius de persones del poble per mirar de millorar determinats aspectes del dia a dia.

La nostra regidora de Barris, Raquel García, es reuneix regularment amb els representants dels barris de l’Ametlla i, d’aquesta manera, es pot fer un seguiment detallat dels problemes de cadascuna de les zones de l’Ametlla del Vallès. Quan cal, també acudeix a les trobades el o la representant d’alguna altra regidoria. Per exemple, quan calen més contenidors de reciclatge, la regidora García es coordina amb la nostra regidora de Medi Ambient, Mireia Morillas, i tracten el tema per mirar de solucionar la incidència del barri.

Els barris que ja participen activament d’aquesta roda de contactes contínua són Can Camp, el Pinar de Rosanes, el Pinar i el Portús, el Serrat i la Terrera. És important que les persones de la resta de barris es coordinin per tenir un representant, o que una persona interessada en donar a conèixer les incidències del seu barri es posi en contacte amb la regidora de Barris, Raquel García. D’aquesta manera es coneixeran de primera mà les incidències de cadascuna de les zones de l’Ametlla i es podrà posar fil a l’agulla als problemes que cal solucionar a cada barri.