L'Ametlla del Vallès

Celebració del Dia de la Dona

Actes del Dia de la Dona a l'Ametlla
Aquest cap de setmana, 7 i 8 de març celebrem el Dia de la Dona a l’Ametlla del Vallès amb tot d’activitats que el consistori ha preparat per arribar a un públic ampli i amb diversitat d’interessos.

Entre totes destaquem la conferència vivencial MARiART que es farà al Casal d’Avis. La nostra regidora Raquel García s’ha encarregat de condicionar l’espai i organitzar el pica-pica que acompanyarà la xerrada que faran la Noemí i la Montserrat Moral per retrobar l’essència des de l’art i la natura. Aquesta és una activitat adreçada a les dones grans del nostre poble.

El dia 8 de març durant tot el matí teniu cita al parc de Maria Lluïsa. La nostra regidora Mireia Morillas hi ha coordinat l’edició de finals d’hivern del Mercat Boig, el tradicional mercat de venda de segona mà que anima els ametllatans i les ametllatanes a vendre i comprar objectes que ja no utilitzem (joguines, roba, decoració, llibres, mobles...) per tal de contribuir a la millora del medi ambient mitjançant el reciclatge. En aquesta edició del Mercat Boig que coincideix amb el Dia de la Dona des de l’escenari del parc es donarà presència a Fit Dance Company, que faran una exhibició de ball i una masterclass oberta a tothom. Us animem a participar-hi perquè la dansa és una activitat que ens diverteix, millora la nostra condició física i ens permet conèixer la gent del nostre poble. Al mateix escenari hi haurà l’espectacle La rateta que ja no escombra l’escaleta, dedicat al públic infantil, una versió feminista i sorprenent del conte tradicional que ens ofereix la cantautora Núria Clotet.

A més a més, us animem a consultar el web de l’Ajuntament de l’Ametlla per conèixer la resta d’actes que es faran per commemorar el Dia de la Dona a l’Ametlla del Vallès.