L'Ametlla del Vallès

Informació sobre la gestió de la problemàtica amb els senglars

Porcs senglars al centre de l'Ametlla del Vallès, al parc Joan Plumé
En el ple extraordinari del dia 13 de juliol, el grup Ametlla't, que forma part del Govern de l'Ametlla del Vallès amb tres regidors juntament amb Ametlla en Comú Podem, amb un regidor, i Esquerra Republicana de Catalunya, amb quatre regidors, va estar a punt de presentar una moció que va retirar per continuar-la treballant i tornar-la a presentar al proper ple ordinari del dilluns 27 de juliol.

En aquesta moció es qüestionava de manera directa i, al nostre entendre, poc informada, la feina que la Mireia Morillas ha portat a terme aquest primer any de legislatura a la regidoria de Medi Ambient en referència a la problemàtica que genera la plaga de porcs senglars al nostre poble.

Tot i que finalment la moció d'Ametlla't es va retirar del ple municipal a l'últim moment, el text íntegre d'aquesta moció, en la seva primera versió, va ser posat a la vista de tothom a les xarxes socials.

Aquesta és la resposta que oferim a la ciutadania respecte d'aquell primer text que Ametlla't va presentar a les xarxes socials.