L'Ametlla del Vallès

Visita a la Fundació Teràpia a Cavall

Voluntariat, Ametlla, Fundació, Cavall
Fundació Teràpia a Cavall
Aquest cap de setmana hem estat de visita a la Fundació Teràpia a Cavall.

La Maite i l'Imma ens han rebut i ensenyat què és, qui són i com ho fan.

La FTAC és una entitat sense ànim de lucre que, amb una combinació única de cavalls, teràpia i entorn natural, es dedicada a millorar la qualitat de vida de nens i nenes amb diversitat funcional o necessitats especials, ajudant-los a aconseguir els objectius terapèutics traçats, en un ambient relaxat, segur i divertit.

La Fundació ha especialitzat els seus serveis centrant-los en l’atenció a la infància més precoç, entre els 18 mesos i els 12 anys. Els seus usuaris són, principalment, de Barcelona i de ciutats situats en un radi d’uns 60 km de l’Ametlla del Vallès, on es troben les seves instal·lacions.

Compta amb un programa de col·laboració basat en:
  • Voluntariat – persones que cedeixen el seu temps per ajudar en les sessions d’hipoteràpia.
  • Amics FTAC – persones que fan un donatiu, ja sigui econòmic o en espècies.
  • Empreses amigues – empreses que realitzen donatius econòmics dins del seu programa de RSC o organitzen activitats amb els seus treballadors per col·laborar amb FTAC, ja econòmicament, donant serveis o col·laborant com a voluntaris.
Hi ha diverses opcions fàcils i satisfactòries de col·laborar amb FTAC, ja sigui en forma de temps, diners o donatius en espècies (com pinso per als cavalls, per exemple).

I tenim molt clar que desde l'ajuntament i el poble es pot fer molt més per ajudar a les persones i fundacions que ajuden a nens i nenes.

Us convidem a veure el video i a donar-vos una volta pel seu web per conèixer de primera mà la Fundació.

• Fundació Teràpia a Cavall