L'Ametlla del Vallès

El nostre equip

• Gustau Saeta
    Gustau Saeta Portaveu del Grup Municipal Nascut a l'Ametlla del Vallès el 1975, va fer estudis superiors de Producció de fusta i moble. Des de fa 17 anys treballa a l'Institut Vil·la Romana de la Garriga com a professor tècnic de formació professional en l'especialitat de fusta, moble i suro. Actualment és regidor per Esquerra Republicana a l'Ajuntament de l'Ametlla del Vallès en les àrees d'Esport, Educació i Joventut.

"Des de petit he estat molt implicat en la vida social del poble, i he participat en diferents entitats al llarg de la meva vida: al Club de futbol l'Ametlla i a l'Associació esportiva l'Ametlla, al teatre Nyoca, a Ràdio l'Ametlla, al Club Volei l'Ametlla, a la Creu Roja (secció mediambiental de l'Ametlla)... Però en el que he dedicat més temps ha estat a ballar Gitanes (més de 20 anys), a ser monitor de l'Esplai GEPA i, sobretot, al Casal de Joves el Crit, del qual soc membre fundador."