La Ràpita

ERC de la Ràpita recrimina a l’Ajuntament la mala gestió del Premi Sebastià Juan Arbó 2007

Davant les informacions publicades en diferents mitjans de comunicació del territori, el portaveu d’ERC - La Ràpita, Josep Caparrós, ha manifestat que “recriminem a l’Ajuntament la mala gestió del Premi Sebastià Juan Arbó 2007 perquè és inadmissible que el poble de la Ràpita surti a totes les portades dels diaris per una polèmica d’aquestes característiques”.

Caparrós ha dit que “aquest fet és un exemple més de la mala planificació i la poca capacitat de gestió del govern rapitenc (PSC-ICV). Des d’ERC, ja fa temps que avisem de la falta de rigor en la gestió municipal, i avui tenim el poble desprestigiat per una polèmica innecessària i que mai hauria hagut d’existir”.

El portaveu també ha explicat que es tracta d’un premi de 2000 € i la publicació de l’obra; per tant, “uns imports ridículs per al pressupost rapitenc”. A més, ha insistit que “que la Regidoria de Cultura i Mitjans de Comunicació no es faci càrrec del premi de la XIXa edició del Sebastià Joan Arbó, dóna a entendre la falta de rigor i planificació de la regidora”.

Finalment, Caparrós ha remarcat que “Esquerra Republicana esperem que el compliment amb el Premi Sebastià Juan Arbó no estigui inclòs en el gran nombre de pagaments pendents de l’Ajuntament de la Ràpita que en aquests moments no tenen partida pressupostària i que no es podran pagar fins al mes de maig de 2009” i també ha insistit que “aquesta situació econòmica deficitària de l’Ajuntament respon a la falta de planificació i de rigor en la gestió municipal”.