La Ràpita

Amb el lema Junts farem + la candidatura preveu establir un full de ruta amb la implicació de tota la ciutadania

El passat dissabte, Esquerra la Ràpita va aprofitar la celebració de l’Assemblea local per, entre d’altres temes, fer la presentació de la candidatura a les properes Eleccions Municipals del 22 de maig. Concretament, els republicans van aprovar per unanimitat l’equip de persones que conformaran aquesta llista electoral.
En aquest sentit, Josep Caparrós, candidat a l’alcaldia, destacava que la candidatura “es caracteritza sobretot per una important renovació, en què combinem una gran experiència i capacitat de gestió. Som un equip de persones que aportarem tots els nostres coneixements perquè la Ràpita aprofite les oportunitat per a superar els moments que estem vivint. Volem convertir lo poble amb un poble capdavanter al nostre territori”.
Josep Caparrós també ha avançat l’eslògan de la campanya, Junts farem +, seguint així en la línia del treball dels darrers mesos amb les eines de participació ciutadana, sota la proposta: Junts, millorarem la Ràpita. En aquest cas, durant la campanya electoral, el lema vol deixar clar que “la Ràpita necessita un full de ruta clar i saber cap on anem. Però, cal que ho fem junts, per això, treballarem per a què hi hagi unió del poble amb l’Ajuntament, perquè només junts podrem aprofitar millor les oportunitats que tenim a la Ràpita”
En aquests moments, l’equip de la candidatura republicana està acabant de dissenyar el programa electoral, en què s’inclouran les diferents propostes que s’han recollit durant les trobades sectorials amb els agents socieconòmics d’aquestes darreres setmanes i també les diferents propostes que la ciutadania ha aportat a través de les altres eines de participació: Internet, correu o telèfon.
Josep Caparrós també ha avançat que estan organitzant una sèrie d’actes per presentar durant la campanya les propostes d’aquest Programa Electoral.